۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

چنتا عکس از محلمون

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

اینبار میخوام چنتا عکس برااون بگذارم  که نتیجه ولکردیهای اخیرمه! 

این روزا هوای نیوکاسل عالی شده! 

افتابی و خنک! 

 

 

 

 تصویری از محلمون 

 

 

 

Exibition park-پارک نزدیک خونه 

هر روز برای رفتن به دانشگاه از  

این پارک رد میشم 

 

 

 

دریاچه ای در پارکی که گفتم 

 

 

ذوق هنری طوفان میکنه!!! 

گوشه ای از کفش هنرمند هم در عکس موجوده  

خدا میدونه این عکس 100 سال دیگه چقدر میارزه

 

 

اینم یک عکس فوقالعاده هنری! 

ببینید خدا با رنگ سبز و سفید چه کرده؟!! 

 

 

 

 غذا!!!   

  

کی میره این همه راه رو؟!؟! 

 

 

من،در حال طی طریق عشق! 

البته!! طریق عشق همیشه آسفالت نیست!

اولش آسفالته!کفشهات هم سالم

انرژی هم زیاد

در اینده عکسهای بیشتر و بهتری میگذارم . البته اگر خوشتون اومد

استر و خشایارشا- کتاب استر(از تورات)

بسم الله الرحمن الرحیم



کیا میگن که جنگ ما با اسراییل فقط محدود به دولت و نظامه؟

کیا میگن که  ملتها با هم مشکل ندارن؟


کیا میگن که یهودیها بیشترین اشتراکات رو با ما ایرانیها دارند؟

کیا میگن که یهودیها بواسطه خدمت کوروش کبیر ، ارادت ویژه به ایرانیا دارند؟


داستانی رو که میخوام برایتون نقل کنم دقیقا بگرفته از کتاب "استر" در تورات است.



ملکه وَشتی(واستی)


همسر خشایار شا بود و ملکه ایران.

برسم عادت شاهانه ، همیشه و هر ساله جشنهایی در دربار برگزار میشد. یکی از این جشنها سالگرد پادشاهی و تاجگذاری بود. خشایارشا تمام بزرگان مملکت را برای حضور در این جشن به یکی از قصرهای خود در شوش دعوت کرده بود. این جشنها همواره با شراب و میگساری و ملاعبه با زنان و کنیزان همراه بود. 


وشتی


در حین برگذاری این جشن خشایارشا از غیبت همسر خود ،ملکه وشتی، مطلع شد و پس از جویا شدن علت ،خواستار حضور وی در مراسم شد.

پس از مطلع کردن وشتی از امر خشایارشا، وشتی بدلیل اینکه این جشن با زیاده روی و بدمستی مردان همراه بود و در این وضعیت به زنان بی حرمتی میشود بطوری که زنان بازیچه دست مردان قرار میگرفتند، از حضور در این جشن امتناع کرد.


خبر به گوش شاه رسید. مست و خشمگین با مشاورنش صحبت کرد و مشاورنش هم به او هشدار دادند که این امر ممکن است باعث عادت شود و زنان دیگر هم یاد بگیرند و از مردان تمکین نکنند و در اینصورت اقتدار مردان خدشه دار میشود.

شاه در همان حالت مستی تصمیم به جدایی از ملکه وشتی میگیرد و او را از قصر اخراج میکنند و خبر ان را به سرتاسر کشور میرسانند.

و ملکه وشتی برای حفظ پاکدامنی خود از این مقام عزل میشود.


استر

قصر و دربار خشایارشا بدون ملکه مانده بود. شاه هم پس از چند روز از این کار پشیمان شد و خواستار بازگشت وشتی شد  اما دیگر دیر بود.

مشاوران پیشنهاد دادند که اجازه بدهد  تا از سرتاسر کشور زیباترین دختران رو بیاورند تا شاه ، ملکه را انتخاب کند.شاه میپذیرد.

از سرتاسر ایران دختران رو میاوردند که در بین اینها دختری یهودی بنام هدسه (به او استر هم میگفتن) که با عموی خودش ،مُردخای، زندیگی میکرد ، دیده میشد.


استر و خشایارشا

سرتون رو درد نمیارم...

استر که یهودی بودن خود را پنهان کرده بود بکمک راهنمایی های مردخای  مورد پسند شاه قرار گرفته و ملکه میشود.

استر که هم اکنون ملکه شده بود ،راه ورود مردخای به دربار را باز میکند.

خشایارشا مشاوری داشت بنام "هامان" که در این ضمن به رئیس الوزرایی شاه ارتقا سمت پیدا میکند. هامان از همه درخواست میکند که در برابر او تعظیم کنند. همه اطلاعت میکنند بجز مردخای. از او دلیل را میپرسند و او جواب میدهد : من یهودی هستم و نمیتوانم به شما تعظیم کنم.

هامان خشمگین  شد و دستور داد که علاوه بر مردخای تمام یهودیان را بکشید.

دستور صادر شده و  بمهر خشایارشا هم میرسد .

استر از این مسئله باخبر میشود و  یهودی بودن خود را فاش کرده ، از خشایارشا درخواست میکند که مردخای را نکشند.

شاه درخواست را میپذیرد ولی درخواست جلوگیری از کشتار یهودیان را بخاطر اینکه دستور بمهر پادشاه رسیده  ،اجابت نمیشود. در عوض پیشنهاد میکند که هر دستوری خواستید بنفع یهودیان صادر و بمهر پادشاهی برسانید.

مردخای هم دستور  دفاع از یهودیان و کشتار مخالفان یهود  و همچنین تصاحب اموال انها را میدهد.


هولوکاست ایرانی

کشتار ایرانیان اغاز میشود و 10 پسر هامان را هم میکشند(روز 12 ماه  آدار).استر بنزد خشایارشا میاید و از او میخواهد که یک روز دیگر به انها مهلت دهد تا به کشتار ادامه داده و اجساد 10 پسر هامان را بدار بیاویزند. شاه میپذیرد.

در طی ادامه این کشتار در روز سیزدهم  آدار ،75000(هفتاد و پنج هزار) ایرانی بدست یهودیان قتل عام  میشوند.

اینجاست که هولوکاست  صورت میگیرد.


پس از کشته شدن هامان، مردخای وزیر  خشایارشا میشود.



عید پوریم-عید ایرانی کشی(Purim)

قوم یهود همه ساله 14 و 15 ماه آدار را مناسبت  پیروزی بر دشمنان خود جشن میگیرند.


در این جشن کتاب استر خوانده میشود و هنگامی که به اسم "هامان" میرسند همگی با صدا سازهای سنتی خود او را مسخره و هو میکنند.


بحد افراط شراب مینوشند، شیرنیهایی مثلثی شکل میزند.

پوشیدن لباسهایی متناسب با این مناسبت هم بخشی از این مراسم است. 

نمایش بالماسکه هم بخشی از این جشن است.


شیرینی های مخصوص عید پوریم


صدا ساز مخصوص عید پوریم(gragger)



بعضی از کارشناسان برا این باور هستند که این داستان افسانه ای بیش نیست. اما هر چی که باشه در کتب مقدس خودشون اومده و نشان از ایرانی ستیزی ست.

بعقیده من اگر این یهودیان ذره ای به تاریخ و یا پادشاهان ما احترام میگذارند بخواطر بزرگ کردن خودشونه. اگر خشایار شا رو کوچک کنند ، اونوقت استر و مردخای هم بزرگ نخواهند شد.

کسانی که فیلم 300 رو میسازند ، قصد بدنام کردن ایرانی رو داشتن ولی انگار یادشون رفته که خشایارشا داماد یهود بوده(بنا بر تورات). یادشون رفته که در زمان جنگ یونان و در جنگ ترموپیل ، استر و مردخای مشاوران خشایارشا بودند. پس این جنگ هم به تحریک یهود بوده!



عکسهای ضمیمه



آرامگاه استر و مردخای در شهر همدان



داخل بقعه استر و مردخای-همدان





منبع:


1-تورات-کتاب استر

2-وبسایت کلیمیان تهران

مانیفست یهود( پروتوکلها)

بسم الله الرحمن الرحیم




گفته میشه که حدود سال 1890 در یک خونه تیمی که متعلق به عده ای از رهبران یهود در روسیه تزاری بوده، طی یورش پلیس به این خانه این اسناد  کشف میشه.

البته جای دیگه گفته میشه که این پرتوکل در سال 1897 در اولین کنگره صیهیونیستها در بال سوییس عنوان ، و از همان زمان در رسانه ها  خصوصا روزنامه تایمز تبلیغ میشه.


مانیفستی شامل 24 بند- که در جاهایی به 27 هم رسیده-  که به اهداف بلند مدت صهیونیسم جهت سیطره بر جهان- چه قدرت و چه ثروت-  به قولی جهان وطنی(global domination) اشاره کرده.پس از رسانه ای شدن این موضوع ،بشدت مورد خشم مردم قرار گرفت و باعث محدود تر شدن یهودیان شد.


تا بحال کتب زیادی در این مورد نوشته شده و مورد توجه بوده ، اما عده ای از مورخین این داستان رو جعلی و توطئه ای دیگر علیه یهود مینامند، حداقل با این طرز بیان که مقداری مشکوک است.

بطوری که اهداف خودشون رو با این وضوح بیان کرده و متهم کنند و به دردسر بیاندازند.

که خود دستاویزی برای عنوان کردن "توهم توطئه" از اون سالها شد.


جالب اینجاست که اگر این مدرک رو جعلی بدونیم ، اما تمام مفاد اون دونه به دونه اجرا شده!

بنظر من، این یهودیان از شیوه "توهم توطئه" برای اجرا کردن این مانیفست استفاده کردند.


یکی از مقالاتی که اعتقاد به جعلی بودن این مانیفست توسط یهودیان داره، متعلق به عبد..ا شهبازی هست. (مقاله)



مانیفست :


  • پروتکل اول
حق با زور است. آزادی ایده‌ای بیش نیست. طلا، ایمان، خود مختاری، سرمایه و حاکمیت مطلق آن، دشمن داخلی، توده‌ی مردم،  هرج و مرج اجتماعی، ناسازگاری سیاست و اخلاق، قدرت یهودیت آزادی‌خواه شکست ناپذیر است، هدف وسیله را توجیه می‌کند، توده و اکثریت مانند انسان کور است. الفبای سیاست: اختلافات حزبی، استبداد مطلق در حکومت، رواج مشروبات الکلی، کهنه پرستی، تباهی اینها اصول و قواعد حکومت یهودی است که متشکل از ترور، آزادی، مبانی حکومت‌های موروثی، سلطه‌ی پنهانی که نمایندگان را از مردم دور می کند شیرازه‌ی آن را تشکیل داده است.

  • پروتکل دوم 
شالوده‌های تفرق یهود: جنگ‌های اقتصادی ، حکومت‌های ظاهری و مشاوران مخفی مانند دولت آمریکا، موفقیت تعالیم ویرانگر، نرمش در سیاست، نقش مطبوعات، ارزش قربانیان یهود.

  • پروتکل سوم
افعی نماد یهود و مفهوم آن اختلال در معیارهای شرعی و قانونی کشورها، ترور و وحشت در کاخ‌ها و حکومت‌ها، ابراز قدرت و جاه طلبی یهود، حمایت از پارلمان‌ها و سخنرانان و نویسندگان پر حرف و کم کار، سو استفاده از قدرت، بردگی اقتصادی، افسانه‌ی حقوق ملت، آرمان‌های یهود در کشورهای دیگر، انحطاط توسط عوامل گرسنگی توده‌ی مردم ثمره‌ی آن، تاجگذاری و حکومت پادشاهان حاکم (یهود) بر سراسر جهان، نیاز به شالوده‌ی تعلیم در مدارس، آزادی خواهی بحران اقتصادی، تضمین امنیت برای ملت ما (یهود) لازمه‌ی حاکمیت مطلق تحت اندیشه‌ی یهودیت همانند انقلاب کبیر فرانسه و نقش عمال مخفی یهود در آن.

  • پروتکل چهارم
مراحل مختلف یک حکومت جمهوری از دید یهود: آزادی خواهی توسط عوامل یهود، رقابت اقتصادی بین‌المللی، نقش سفته بازی‌ها، زر پرستی که نتیجه‌ی آن را در پروتکل پنجم می‌بینیم.

  • پروتکل پنجم
راه‌های ایجاد یک حکومت مرکزی مقتدر یهودی: گرفتن زمام قدرت با حربه‌ی آزادیخواهی، عواملی که اتحاد کشورها را ناممکن می‌سازد. اندیشه‌ی تشکیل کشور یهود یک خواست الهی است. تاثیر فراوان انتقاد و عیب جویی در تخریب و ویرانگری اندیشه‌ها بوسیله‌ی فن مخرب سخنوری که با آن افکار عمومی و فعالیت‌های فردی و جمعی در دستان ماست.

  • پروتکل ششم
انحصار و وابستگی ثروت کشورها و بیرون آوردن ثروت‌های مستغلاتی (زمین) از دست دولت‌ها، تجارت صنعت و بورس بازی، رواج عیاشی و تجمل پرستی، افزایش دستمزدهای کارگری و گران کردن مایحتاج عمومی، ترویج عوامل هرج و مرجو میگساری، معنای مخفی تبلیغات و تثبیت آن بوسیله اندیشه‌های اقتصادی ما (یهودیت.)

  • پروتکل هفتم
مسلح شدن یهود جهت دفاع و حملات شدید، سرکوب قیامها توسط عوامل، بر افروختن جنگ‌های محدود و منطقه‌ای یا جهانگیر، راز داری رمز موفقیت سیاست ما (یهود)، استفاده از مطبوعات و افکار عمومی، استفاده از قدرتهای عواملی مانند آمریکا، چین، ژاپن و دولت‌های دیگر.

  • پروتکل هشتم
بکار گیری حقوق قانونی بصورت مبهم و گمراه کننده توسط دستیارانی از مرکز صهیونیست در مدارس و در میان فارغ التحصیلان سطح بالای علمی، اقتصاددان‌ها و میلیونرها، صاحبان پست‌های بزرگ و حساس در حکومت‌ها .

  • پروتکل نهم
پیاده کردن اصول آزادیخواهی آنطور که ما در تعلیمات خود به ملت‌ها می‌آموزیم، از بین بردن مفهوم و اندیشه‌ی یهود ستیزی با استفاده از ابزار دیکتاتوری، ترور و وحشت توسط خدمتگزاران ما که همان قدرت بینای ما و ضعف کور در کشورها توسط دست نشانده‌های ما در اختیار گرفتن زمام تعلیم و تربیت، ایجاد فرضیه‌های دروغ و به راه انداختن جنبش‌های سری و لانه‌های مخفی با استفاده از شور جوانان نا آگاه.

  • پروتکل دهم
نمای بیرونی صحنه سیاسی یهود: نبوغ حرامزاده‌ها، وعده‌ی انقلاب و آزادی، حق دموکراسی یا انتخاب عمومی در رای گیریها ، از بین بردن اعتماد به نفس توسط رهبران آزادیخواه (دست نشانده)سموم لیبرالیسم عوامل ما درموسسات دولتی، انشعابات حزبی مبتنی بر قانون اساسی، روسای جمهور مرکب‌های آزادیخواهی و نقش نمایندگان و رییس مجلس در قانونگذاری و انتقال حکومت استبدادی زمینه‌ی آشکار شدن حکومت یهودیت و پادشاهی آن بر جهان، منتشر کردن میکروبهای بیماری‌های اخلاقی و زشتیهای آزادیخواهی.

  • پروتکل یازدهم
برنامه‌های قانون اساسی جدید در حکومت‌ها و انقلاب‌های نوین توسط عوامل ما، نمای بیرونی آزادی در حکومت‌ها است.

  • پروتکل دوازدهم
برداشت آزادی خواهان از واژه‌ی آزادی، آینده مطبوعات در آن کشور، تسلط برمطبوعات و بنگاه‌های خبرگزاری، ترقی در قاموس یهود، همبستگی در مطبوعات بصورت زنجیره‌ای، دامن زدن به خواستهای مردم در اطراف شهرها وروستاها، افشای خطای حکومت‌ها.

آزادی تفسیرات مختلفی دارد، ما اینگونه تعریف می‌کنیم: آزادی یعنی اینکه تو حق داری قانون را هر طور که خواستی عمل کنی، این تعریف در زمان مناسب برای ما سودمند خواهد بود زیرا زمام حکومت‌ها را با این واژه ( آزادی) به دست خواهیم گرفت، چون این قوانین‌ هستند که حرف آخر را می‌زنند و به اقتضای مصالح ما آنطور که می‌خواهیم آنرا وضع یا حذف می‌کنیم.

  • پروتکل سیزدهم
نیاز به مسایل سیاسی و صنعتی و تفریحات و سرگرمیها مانند نیاز انسان به نان روزانه است، درست به خودی خود درست است در مسائل مهم این حقیقت با نظرما تغییر می‌کند.

  • پروتکل چهاردهم
یهودیت دین آینده: شکل‌های آینده‌ی بردگی در قالب دین پوشیده و ناشناخته خواهد بود. ادبیات اباحیگری و ادبیات عمومی در آینده‌ی زبان ماست.

  • پروتکل پانزدهم
قیام یهود کودتایی که جهان آینده را فرا خواهد گرفت، اعدام سرنوشت آینده‌ی آزادی خواهان و حتی دست نشانده‌های ما، زیاد کردن محافل یهود تحت نظر هیئت مرکزی حاکمه با استفاده از روش‌های فریب و رهبری آنها تحت نظر جمعیت های سری و همبسته. از بین بردن شکوه قوانین در حکومت‌ها، موفقیت ما به عنوان ملت برگزیده ، اطاعت از فرامین یهود و تثبیت قوانین یهود، قاطعیت و سخت گیری در مجازات و جمع آوری ثروت های جهان برای بدست آوردن حق استیناف در حکومت‌های دیگر، یهود مظهر پدر در حکومت های جهان، پادشاه اسراییل همان پدر جهان است.

  • پروتکل شانزدهم
از بین بردن و عقیم کردن برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها، جایگزین کردن تعالیم و راه بردهای ما بوسیله‌ی قدرت تبلیغ در مراکز علمی، حذف آموزش آزاد برفراری نظریات نوین (استقلال فکر.)

  • پروتکل هفدهم
وکالت قضایی تنها از آن ماست که با نفوذ روحانیون دست نشانده به نام آزادی وجدان با از میان برداشتن حکومت پاپ و جایگزین کردن پادشاهی یهود در مبارزه با کلیسای فعلی با ابزار مطبوعات در عصر حاضر و جاسوسی به شیوه‌ی آژانس یهود، لازمه‌های سواستفاده از قدرت به نفع خود.

  • پروتکل هجدهم
اندیشه‌ی تدابیر دفاعی مخفی، زیر نظر داشتن توطئه‌ها از داخل و خارج، تدابیر دفاع علنی با بدست آوردن ابزار جنگی هرچند مخالف جهان باشد، ایجاد گارد مخفی پیرامون پادشاه یهود، از بین بردن صبغه‌ی مذهبی حکومت‌ها بر دین یهود، دستگیری، زندان و اعمال فشار با کمترین شبهه.

  • پروتکل نوزدهم
اندیشه حق ملت‌ها در ارائه شکایات و پیشنهادها در جامعه که همان آشوب سیاسی و آگهی کردن جرم‌های سیاسی در حکومت‌ها.

  • پروتکل بیستم
برنامه‌ی مالی یهود، مالیات تساعدی، خزانه داری کل و اسناد وام با بهره ، رکورد سرمایه، انتشار اسکناس بر اصل طلا، سطح دستمزدهای کارگری، وام‌های دولتی و انتشار اوراق با ربح درصدی (ربا)، سهام های شرکت های صنعتی (بورس.)

  • پروتکل بیست و یکم
قرضه داخلی، دیون و مالیات‌ها ، تبدیل دیون به دیون تلفیقی ، ورشکستگی بانک‌های پس انداز و درآمد(قرض الحسنه)، حذف ارزش های صنعتی.

  • پروتکل بیست و دوم
اسرای که در آینده معلوم خواهد شد با عمل به پروتکل بیست و یکم بدهی‌های دولتها و شالوده آینده خوب برای ما، شعار قدرت و تسلیم و برده‌داری در برابر ما.

  • پروتکل بیست وسوم
بیکاری صنعتگران، از بین بردن ممنوعیت اباحیگری و مشروبات الکلی برای از بین بردن جوامع و ادیان پیشین غیر یهود و احیای برگزیده خداوند که همان حکومت یهودیت است.

  • پروتکل بیست و چهارم
تلاش ما در تثبیت و تقویت سلاله‌ی پادشاه داوود که به یهود ختم می‌شود، تربیت و آماده کردن پادشاه برای حکومت و تخت، کنار زدن وارثان غیر شایسته هرچند از تبار داوودی باشد فقط پادشاه و دستیاران سه گانه او حاکمان جهان وتعیین گرسرنوشت امت یهود هستند ، تلاش ما بر آن است تا پادشاه یهود را از هر عیبی مبرا داریم.