۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

فرازی از وصیت نامه شهید علی سالاری(پدر بزرگم)


بسم الله الرحمن الرحیم



سلام 


این پست رو میخوام به فرازی از وصیت نامه پدر بزرگم،شهید علی سالاری، اختصاص بدم.شهید


علی سالاری اسفند سال 1362 در عملیات خیبر  در جزیره مجنون  به مقام رفیع شهادت نائل


شدند.پیکر ایشون بعد از 12 سال ،در سال 1374 به خانوادش تحویل داده شد.

 


فرازی از این وصیت نامه و زمزمه های عارفانه ایشون رو با هم میخونیم. 



***

وصیت نامه

 ای شهادت،ای کبوتر اسمانها ،تو را کجا بجویم؟روزهاست که کوه ها  و صحراها را زیر پا نهاده 


ام،اما تو را نیافتم.


تو مرغ سعادتی هستی و بر سر نیکان خدا فرود میایی و ما را سعادت شهادت نصیب نباشد.جالا 


که شهیدان شمع محفل هر مجلسند،بگذارید تا شمع وجود من در راه خداوند و دین  بسوزد و 


قطره قطره اب شود و بر زمین ریزد  تا شمع شهیدان از قطره ای به دریایی تبدیل شود و مظلومان 


را از روی زمین نجات بخشد و عالم را از نور منور گرداند و خورشید گردد و ظلمت شب 


مستکبرین را روشن گرداند.


بر من گریه نکنیدکه از مردنم خوشحالم.فرزندان من روز مرگم خواهند امد  و مرا در برخواهند گرفت؛


چه بهتر ان است که در راهی پر افتخار بمیرم و خون شهیدان است که سرزمین کربلای ایران را 


گلگون کرده است. روزی خواهد شد که از تربت پاک انها ،لاله ها روییده شود و جهان اسلام  را 


عطراگین خواهد نمود. جبهه جنگ ،دانشگاه خداشناسی است و رمز پیروزی شهادت است. در 


جهاد شرکت کنید که جهاد در بهشت است.اگر خواستی خدا را با چشم خود ببینی به خط مقدم 


بیا و اگر خواستی لذت مردانگی را ببری به جبهه بیا، به میدان رزماوران بیا و نور خدا را تماشا کن


و از دلیر مردان مردانگی بیاموز.


***


گزیده ای از زمزمه های عارفانه 


(قبل از عملیات بیت المقدس-فتح خرمشهر که در این عملیات مجروح میشوند)


ای خدا امشب قلم برگیر و سرنوشت را رقم بزن، زیرا شب سرنوشت است.خدایا مرا جز شهیدان


کربلای حسین قرار بده.ای خرمشهر تو شاد باش،زیرا دلت پر درد است.دردی از غم یارانی که 


خون خود را با خاکت اغشته کرده است.ای سرزمین خرمشهر! دست افشانی نما که یاران 


جانبازت با لب خندان به سویت می ایند،اغوشت را باز کنه که دوران هجران سر امده. ای شهر 


خون و شهادت! اسوده خاطر باش که تو را ازاد خواهیم کرد و دل تنگ پر درد تو را شاد خواهیم


ساخت.به سوی تو میاییم تا وجود دشمن تو را از صفحه روزگار پاک نماییم.بگذار پاره پاره ام کنند  


که شاید قطره خون من سیل بنیان کن شود و بنیان ظلم و ستمگری را از روی زمین پاک نماید.



(بعد از فتح خرمشهر و بهبودی مجدد)

از نظر جسمی انقدر حالم خوب است  که برایم غیر قابل تصور است،چون قبل از این که به جبهه


بیایم حتی راه رفتن برایم مشکل بود.از زمانی که در جبهه مجروح شدم و تا زمانی که سر کار 


شرکت برگشتم مانند یک ماهی بودم که از موج پر خروش دریا به زمین خشک پرتاب شده باشم 


و راه رفتن بر روی زمین برایم سخت و دشوار بود و شبها از خداوند تقاضا میکردم که بار دیگر مرا به 


دریای بیکران رزمندگان بازگرداند و الحمدالله به ارزویم رسیدم.


***


پ.ن:یه اشنای عزیز!! حاجی ! من هر کاری میکنم نمیتونم وبلاگت رو باز کنم!


پ.ن2: التماس دعا از همگی!

نظرات 27 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

درود بر شما....
ماه رمضان هم یه هفته ای به اتمامش نمانده! چه زود گذشت.....

چه وصیت نامه ی زیبایی!
خبر از روح بزرگ نویسنده اش میداد جدا !

خیلی خوشم اومد خصوصا از این قسمتش:
"بگذار پاره پاره ام کنند که شاید قطره خون من سیل بنیان کن شود و بنیان ظلم و ستمگری را از روی زمین پاک نماید."


راستی به روز کردم
.
.
.
یا علی




سلاام!
درود بر شما!

تموم شد! اگر بردیم و اگر باختیم تموم شد!

انشاالله همه طاعات و عبادات قبول باشه!

شهادت رو قسمت روحهای بزرگ میکنن! :)

اتفاقا من هم از این قسمت خیلی خوشم اومد!!

رسیدم خدمتتون!!

یا علی

راضیه شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

بالایی من بودم
شرمنده!

ضمیمه شد! :)

رستگار یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

خوشا به حالشون... از صمیم قلب و با همه وجودم می گم که خوشا به سعادتشون!
عجب حال و هوایی داشتن شهدا و تو چه دنیایی سیر می کردن!
این عرفای بزرگ این همه دعا و استغاثه می کنن و ریاضت می کشن که به مراتبی برسن ولی این انسان ها با روح بلندشون یه شبه ره صد ساله رفتن و به کجاها که نرسیدن...
خدا انشاالله ما رو با این بزرگواران محشور کنه!

خوش به حال شما که فامیل هم هستید!حسابی هواتون رو دارن!‌ می گم شهدا هم اهل پارتی بازی هستن؟! :))

خدا انشااله روح این بزرگوار رو قرین رحمت کنه که البته ۱۰۰٪ هم همین طوره!

پس معلوم شد منشا این ذوق ادبی شما از کجاست! :)

سلاام!


من هم احساس مشابه شما رو دارم! :)
برای من که جداً غبطه خوردن داره!

جالبه که بعضی ها ادعا میکنن این شهدا شستشوی مغزی داده شدن!! اخه مگه میشه با شستشوی مغزی عارف تربیت بشه؟!!

هر وصیت نامه این شهدا رو که بخونیم کلی مضامین عرفانی رو میشه توش دید!

انشاالله!!

پارتی بازی؟! چرا که نه؟! اصلاً همین امشب اسمتون بهشون میدم !!:))

الهی امین!!

لطف دارید شما!!شرمنده نفرمایید!! قلم شکسته ای داریم!! :)

التماس دعا

یا علی

مهدی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 07:31 ق.ظ http://mafhh.blogsky.com

سلام اخوی
چقدر قشنگ بود عالی عالی
چقدرم قلمشون زیبا بوده
انشاالله سر سفره کرم سرورم امام حسین(ع)مهمون باشن
راستی فهمیدم پس وطن دوست کوچک دست به قلمی و ادبیاتشون به پدربزرگتون رفته(دی)
راستی ما منتظریما اخوی...
التماس دعا
یا حق

سلاام اخوی!

چشمهای تو هم قشنگه و قشنگ میبینه !! :دی

حتما همینطوره! و بقول خانم رستگار پارتی بازی کنندو ما رو هم رد کنن!! :))

بلهههههه!! :دی

منتظر؟! چی؟ :)

مجتاجیم
دعا گوییم!!

یا علی

هدی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
یاد مناجات های شهید چمران افتادم..جالب بود برام که شهدا چه قدر پاک هستند که این طور عاشقانه در مورد شهادت و هدفشون حرف می زنند ...از پاکیشون و هدف والاشون هست که شهادت هم در آغوش کشیدند..خوش به سعادتشان....
خدا چه خوب بنده هاشو گزینش می کند و پیش خود می برد....
یا علی
التماس دعا

سلاام!

دقت کردید؟؟ یه سری چیزا هست که در بین همه شهدا انگار مشترک بوده!!جالبه!
حس و حالشون هم مشابه بوده!اعتقاد و خواسته و عشق واحد رو میشه در وصیتنامه هاشون دید!!

خدا گلچینه!!

ابتماس دعا

یا علی

یه آشنا دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام حاج علی
شما هم همچین از این ذوق بی نظیر پدر بزرگ بی نصیب نموندی ها...
توی نوشته های قبلی مشهوده!
خوش به حالت که اجدادت لااقل عند ربهم یرزقون اند. حاجی ازشون بخواه اگه دستشون میرسه یه نیم نگاهی هم به اینورا بندازند...
حاجی واقعا همین اعتقاد و عشق خالصانه اگه نبود به نظرت مقام شهادت رو بهشون میدادند؟
همینطور که قبلا هم بحثش بود شهادت به نیت بستگی داره. و این نیت رو توی خیلی از حالات جوونای اون موقع میشه دید که الان دیگه هیچ خبری ازش نیست...
راستی:
با نخوندن اون وبلاگ هم خیلی چیزی رو از دست ندادی ها!
خودتو به زحمت ننداز.
ولی به هر حال چند راه کار پیشنهادی اینه:
تعویض مرورگر، encode unicode کردن، بی خیال شدن و ...

فقط دعا بفرمایید
یاعلی

سلااام!

چاکریم!
این لطفت ما رو کشت!! قربونت
1
ای بابا! از فضل پدر بزرگ مرا چه حاصل؟! :دی
جد سید امین که اولیا الله اند که!! :دی
جدای از شوخی ،انشالله دست هممون رو بگیرند!

توی این دنیا اگر هر چیزی رو خالصانه دوست داشته باشی و صلاح باسه خدا بهت میده ! شهادت هم حاصل اخلاص بوده!

باید دید این نیتها چطور بوجود اومدن! شرایط ادم رو میسازه ! انسان ذات خودش رو توی شرایط خودش میشناسه! رابطه انسان وشرایط خیلی رابطه جالبیه!

ای بابا! این چه حرفیه!!

من از کروم استفاده میکنم شاید مشکل از این باشه!

دعا میکنم توپ!! :ذی

یا علی

سیدحسام دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.shia-book.blogsky.com

سلااام علی جان...
قبول باشه انشاالله...
تبریک می گم بخاطر داشتن چنین پدر بزرگی!

یه چیزی بین دست نوشته های این بزرگوار و شهدای دیگه که خیلی مشهود هست اینه که خیلی ناز خدا رو کشیدن؟!!
بد جور نفسشون رو زیر بار عبودیت کشیدن!
شهادت رو همین جور الکی به کسی نمیدن!
تک تکشون اول توی کوره بندگی و عبودیتش پاک شدند و گداخته! تک تکشون امتحان پس دادن و بعد بردنشون.
ازین التماس کردنشون به خدا معلومه که دز عشقشون بی نهایت بوده!!!
اول عاشق شدن و بعد فنا در معشوق و دیگه به جایی رسیدن که هیچ حایلی بین عاشق و معشوق نبود!!!
هم عاشق بودن هم معشوق؟!!
فنای فی الله.

خدا هم که عاشق هر کی بشه اون رو "می کشه" !!!
میگه، بیا که مال خودمی!

-----

خداوند تبارک و تعالى مى فرماید:
هر کس مرا بخواند اجابت کنم ، و هر کس از من چیزى بخواهد به او عطا کنم ، و هر کس که در راه من احسان کند، تشکّر کنم ، و آنکه مرا معصیت کند، پرده پوشى کنم ، و هر کس به جانب من بیاید او را ثابت قدم بدارم و هر کس مرا بشناسد او را براى کارهاى پسندیده برگزینم و هر که مرا دوست بدارد او را به (بلا) مبتلى کنم و هر آنکه را من دوستش داشته باشم او را مى کشم (توفیق شهادت در راه خود به او نصیب کنم ) و هر که را من بکشم دیه او را به عهده مى گیرم و دیه هر کس که به عهده من باشد، وصال خود را دیه او قرار مى دهم .
مستدرک الوسائل : ج 18، ص 419 .

-----

به به! چه دیه ای؟!!!
یا غایه آمال العارفین

-----
حاج علی بی زحمت اسم من رو هم بدید به پدر بزرگ! بلکه ازین وضع یه تکونی بخوریم.

آقا این قلم شکستتون رو بدید ما جاش خودکار canco بهتون می دیم!(خنده)
هر چیزی شکستش غوغا می کنه!

خلاصه آخرش بگم که خیلی نور بالا می زنی!(خنده)

وقت عاشقی یاد این بچه مچه ها هم کنید!!

یاعلی
صبح نزدیک است و ...

سلاام!

چطوری سید!!؟ :)

قربونت برم! کاش اون دنیا هم به پدربزرگم میگفتن: تبریک میگم برای چنین نوه ای!! :)

"هم عاشق بودن هم معشوق" یاد یکی از دست نوشته هام افتادن!

از اون چیزی که از قول خدا گفته شده چقدر خوشم اومد!!دلنشین بود!! :)

سید! انشا الله که خودت شفاعت میکنی!! :)

ماژیک پوفی چطوره؟! :))

اره!! کله شکسته یه بنده خدایی هم بد جور غوغا میکنه!! :))

ما که دلمون باید بشکنه که فقط برای جیزای بیخود میشکنه!!

اخرش بگم که خیلی اقایی!! :)

اگر خدا قبولمون کنه،چاکرتیم!!

قربونت!!

یا علی

مهرگان سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
طاعات و عبادات قبول درگاه حق تعالی

به به چه پست خوبی گذاشتی!!دستتون درد نکنه

تقریبا دو سه سال پیش بود که همراه مادربزرگ مرحومم سرمزار پدربزرگ بزرگوارتون رفتم

روحشان شاد

در پناه حق

سلاام!

ممنونم! همجنین شما!! :)

سر شما درد نکنه! پس شما هم پسندیدید!! :)

خوش به حالتون! من که دلم تنگ شده! اخرش نشد برم! :(

روحش شاد

یا علی

azad سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://charand-parand.blogfa.com

سلام..........
هر که را اسرار حق اموختند
مهر کردند و دهانش دوختند.........
شهید !!!!!!!!!! کلمه ای اشنا و پر سر .....شاهد تمام انچه شد.......
خیلی عالی بود ......چقدر جالب که تمام شهیدان این قدخدایی خدانویسی می کنند و ما .............هنوز اندر خم یک کوچه می مانیم ...........باشد بر ما که رسم پاکبازی بیاموزیم
خدا روح شان را قرین رحمت کند که صد ابته کرده زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند............
شهادت مبارکشان و شهدش گوارای وجود نازنینشان چون یک عاشق مگر چه می خواهد جز این ...................
دعا گویمان باشید
کاروانیان کربلا در رهند و رستگاری نزدیک...

سلااام!

"شاهد تمام انچه شد"

انشا الله ما هم بتونیم بموقعش درست عمل کنیم! اول باید درست زندگی کرد!
پدر بزرگم در صبر،دستگیری از ضعفا و ایتام،نظم،مفید بودن،... زبانزد بود!
من چی؟!

دعا گویم!

التماس دعا

بامید وصل!

یا علی

M.M پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام خوبی وطن دوست جان؟
فردا روز آخره ما رو که یادت بود؟
خوش به سعادتشون!
مجنون منو می بره به بچگی هام از وقتی یادمه بابا همیشه یاا از مجنون می اومد یا آبادان خرمشهر یا اندیمشک!
کاش هنوز بچه بودم!

ما رو هم دعا کنین

سلاام!

ارهههه!! یادم بود!!
راستی اوضاع بهتر شده؟

چند سال پیش رفتم مجنون!!خیلی خوب بود!

بچگی!! :)

التماس دعا

یا علی

مهدی پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام اخوی
قبول باشه
برای عرض ادب خدمت رسیدیم
راستی اگه میتونی نماز عید فطر رو بیا مسجد نور...
خوشحال میشیم روز عید شما رو زیارت کنیم استاد

پیشاپیش عیدت مبارک داداج

سلاام اخوی!!

زنده باشی!

قبول حق!
طاعات تو هم قبول باشه!!

متاسفانه نشد بیام مسجد نور و ببینمت!!

بابا! ما 2 دقیقه اومدیم هیئت ببینیمت ! تو هم که همش تو اشپز خونه بودی!! :))

عیدت مبارک مهدی جان!

چاکریم!!

یا علی

راضیه جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

درود بر شما...

خدمت رسیدم که عید سعید فطر رو بهتون تبریک بگم....

التماس دعا داریم

سلاام!

عید فطر بر شما هم مبارک و نماز و روزه یک ماه مورد قبول باشه انشاالله!!

دعا گوییم!!
زنده باشید

یا علی

مهرگان جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام اخوی
یک ماه روزه داری و طاعات و عبادات گوارای وجود

عیدتون مبارک
و اگر میخوان از پل صراط به راحتی عبور کنید دعا یادتون نره

در پناه حق

سلام!

عید شما هم مبارک باشه!!
شما هم یه دعا بفرمایید!! ما که پیشونیمون پینه زد از بس سر به مهر دعا کردیم!! :))

حتما دعا میکنیم!!

یا علی

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام



عیدتون فرخنده باشه
انشالله خدا ما رو مورد عنایتش قرار داده باشه!
در پناه خدا

سلاام!

عید شما هم مبارک! :)

انشاالله!!!
کاش میدونستم کی هستید!

زنده باشید

یا علی

راضیه جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام یه آدرس سایتی هست که من به همه ی دوستان فرستادم تا ببینن و تعجب کنن:
http://www.roohe-khaki.blogfa.com/post-21.aspx
و بعد روی گزینه ی(بدبختیمان را با یک کلیک ببینیم) کلیک بفرمایید.

یا حق

سلاام!

با سایتی که دادید خیلی وقته که اشنام!
اول وبلاگ بود بعد سایت شد!

یه سری از مطالبی که داشت خوب بود! اما تند روی های زبادی داره که ....

اتفاقا این مطلب توی سایت الف بررسی شده بود!
این تندرویها سمه برای اعتقادات مردم!!

ممنونم

یا علی

301040 جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://301040.blogsky.com

سلام علی آقا
عیدت مبارک
برادر مگه قرار نشد از خواب بیدار شدی به من زنگ بزنی؟ پس چی شد؟
خدا انشالله پدر بزرگت رو رحمت کنه... البته رحمت که حتما می کنه، پس ایشالا ایشون دست ما رو بگیرن!
عیدت هم دوباره مبارک

سلاام!

به به!! راه گم کردی!!:)

عید قشنگ تو هم مبارک شازده!!! رسیدن بخیر! :)

بهت زنگ زدم و کلی حرف زدیم دیگه!!:دی

قربونت برم!
میبینمت علی جان!
دلم تنگ شده برات!

یا علی

M.M یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام
خوبی وطن دوست جان؟
این بالایی من بودم واسه عرض تبریک خدمت رسیدم
کمی نام کاربریم عوض شد ه ای کاش....................
شکرخدا اوضاع هم سلام میرسونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرش هم رسیدیم خدوت دوستان در پژوهشکده!!!!!!!!!!!!
به قول دوستان قراره کیک فارغ التحصیلیمون یه گوساله باشه و تزئینشم با زنگوله!کمی دیر شد اما شد الان میبایست می رفتم واسه دکتری که اینجام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا رو شکر قبل از این هم به بندهاش خدمت می کردم اگه بپذیزه!
اینجا بالاخره شرجی تمام شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داغون شدیم امسال!
کجایی حاجی؟
نکنه رفتی مکه بی خبری؟
به هر حال ما که دعاتت مبکیم!

سلاام!

ممنونم!شکر خدا!!

احوالات؟

خدمت از ماست! ار متوجه شدم! :)

خدا رو شکر که اوضاع خوبه!

کیک زرد خوردن داره !! اونم با طعم گوساله!!راستی به یال وکوپالش هم ربان بزنید دور تا دورش هم بدید گل بزنن!! :))

به بندهای چی خدمت میکردی؟!!

تابستون اونجا هم تموم شد؟ انگلیس که همیشه خدا شرجیه!! البته سرده!

دشمنت داغون!! :))
نه بابا! هنوز هستیم! ما بریم مکه،مکه کجا بره؟! :دی

ما هم دعا گوییم!

یا علی

هدی یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام اقای وطن دوست
عجیبه که من تبریک عیدمو توی پست قبل گذاشتم....
...
حواس پرت نبودم من :دی
به هر حال بازم تبریک...
یا علی

سلااام!

شما هر جایی تبریک بگید ما قبول میکنیم!! :دی

از حواس پرتی نیست!! سعادت ماست که باز هم نظر گذاشتید! :)

ممنونم! عید شما هم مبروک!! :)

یا علی

م.ر دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 02:59 ق.ظ http://meeqat.blogsky.com

سلام جناب وطن دوست
عیدتون مبارک باشه ان شاالله
من هر موقع وصیت نامه یکی از شهدا رو می بینم به نظرم میاد که این یکی هم شبیه بقیه است.خوش به حالشون که عند ربهم یرزقونند.

سلاام!

عید شما هم مبارک باشه انشاالله!! :)

شاید برای این باشه که سیم این شهدا همه به یه جا وصل شده!!
خوشا بسعادتشون!1

یا علی

زهرا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://zibatarindonya.blogfa.com

سلام خیلی لذت بردم....دلم حسابی برا پستهای شما و فائزه تنگ شده بود...خداوند روح پدربزرگتون رو غرق رحمت کند
اخبار دانشجویی ما که بدستتون رسیده ان شالله؟
دیگه دعای خیر دوستان پاسخ داده شد و من به یه نوایی رسیدم
موید و سلامت باشید
در پناه حق

سلاام!

خیلی خوبه که به سلیقه و ذوق شما هم میخورد!! :)

از بس که شما لطف دارید به ما!!:)

خدا روح همه درگذشتگان رو غریق در رحمت کنه و با شهدا محشور! انشاالله!

بله بله!!! حیلی هم خوشحال شدم!! جدا بهتون تبریک میگم!! انشاالله که این رشته و دانشگاه دری باشه رو به پیشرفت از همه جهات!!بهترینها رو براتون ارزو میکنم!به خواهر بزرگوارتون هم از طرف من تبریک بگید! :)

من هم سفارشی همون زمان براتون دعا کردم! خوشحالم که بدستتون رسید! :دی

زنده باشید و موفق!

یا علی

س.ح دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

سلاام
احوال شما ؟
عیدتون با تاخیر مبارک..شرمنده که الان دارم تبریک میگم..منو شطرنجی در نظر بگیرن الان :-ّ)
اقا من هر موقع وصیت نامه یه شهید رو میخونم ناخوداگاه یه اهی از نهادم بلند میشه..
امیدوارم که ازادامه دهندگان راهشون باشیم نه از منحرفکنندگان راهشون..
ممنونم
یا علی

سلاام!

شما خوب باشید ما هم خوبیم! :)
شما چطورید؟


ممنونم! عید شما هم مبارک باشه انشاالله!! دشمنتون شرمنده!! نفرمایید! :)

چرا شطرنجی؟! یه حلقه گل هم گردنتون میندازیم!:)

اه کشیدن هم داره! کم جایی نیست!

انشاالله! از ادامه دهندگانیم!

حواهش میکنم!

یا علی

راضیه چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام!

سرزدیم ...به روز نبودید ...بنابراین رفتیم!!!!!!!

فقط عرض ارادت..

و ...التماس دعا!

سلاام!
خیلی خوش امدید! از خوش معرفتیتونه! :)

یان مدت به دلایلی کم کار شدم! در حال حاضر مشغول اماده کردن پست بعدی هستم!در اسرع وقت بروز میکنم!

لطف کردید! :)

محتاجیم به دعای شما!

یا علی

301040 پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 02:40 ق.ظ http://301040.blogsky.com

kheyli kare khoobi kari oomadi

سلام!
چاکریم! :)

یا علی

[ بدون نام ] شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 02:22 ب.ظ


چاکریم....



صبح نزدیک است و ...

[ بدون نام ] دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام اخوی
خیلی تنبل شدیاااااااااااااا
یادته به وطن دوست کوچیکه با صلح گفتی شما دیگه اپ نمیکنن!!!
خیلی اقاییییییییییییییییییییی
یا حق

سلاااااااام!


نوکررررررررررررررررررم!! :)

یا علی

س.ح سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

سلااام
شما کجایییین؟ خوبین؟
دعا میکنیم برگردین هااا دی :-)
ایشالا که خیره
یا علی

مهدیه جمعه 2 مهر 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://rouzegaran.blogsky.com

سلام آقای وطن دوست

امیدوارم خوب باشید. نمی دانم چرا هر چیزی که به شهدا و کلا دوران جنگ ارتباط داره اینقدر زیباست. البته نوشته های شما و سایر دوستانتون هم خیلی زیبا هستند. من تازه وبلاگ دار شدم. اگر بهم سر بزنید خوشحال می شم.

موفق باشید.

سلاام!

ممنونم|! :)

خیلی خوش اومدید!!
دنیای شهدا ، دنیای متفاوتیه!! بیخود نیست افلاکیان هم بشون غبطه میخورن! :)

رسیدم خدمتتون!

التماس دعا!

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد