۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

إنا لله وإنا إلیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم


«إنا لله وإنا إلیه راجعون»

چند روزه که برادرم فوت کرده و تاره به من خبر دادن!

خدا به همه صبر بده


خیره انشاالله!





برادرم-عارف وطن دوست-پس از 22 سال زندگی در این دنیا همراه با 22 سال سختی و مشقت فراوان، دار فانی را وداع گفت که انشاالله به چیزهایی که سالها از اون بی بهره بود ،در دیدار با خدای خودش بدست بیاره.


خدا به پدر و  مادرم صبر بده!

انشاالله!


خیره انشاالله!خیره!


یا علی!


نظرات 24 + ارسال نظر
سید جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.bidmajnoon.blogsky.com/

سلام
علیرضا جان تسلیت عرض می کنم.
خیلی متاسف و متاثر شدم.
خداوند به شما و خانواده بزرگوارتون صبر و سلامتی عطا کنه.
انشاالله غریق رحمت واسعه الهی قرار دارند.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

امیر جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 07:39 ب.ظ


سلام

تسلیت می گم و امیدوارم خدا به شما و خانواده محترمتون صبر و تسلی خاطر اعطا کنه

من هم دعا می کنم که لطف و رحمت خدا شاملشون بشه

ان شاءالله

امین جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام علیرضا
یک لحظه خشکم کردم... خدا انشاالله اون دنیا جبران میکنه براشون... و همچنین طلب صبر برای شما و خانواده محترم دارم

یاعلی

د جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست.

تسلیت عرض میکنم.
خدا رحمتشون کنه.
خدا انشاالله به خانواده صبر بده.

عین آشنا بودن، حکایت غریبی داره رفتن ها و آمدن ها....
خدا رحمتشون کنه.

روزگاران جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://rouzegaran.blogsky.com

سلام آقای وطندوست

چند بار این صفحه را باز کردم اما هر بار نتوانستم هیچ بگویم.

من هم تسلیت عرض می کنم. انشاالله خداوند به شما و خانواده گرامیتون صبر عطا کنند...

خداوند رحمتشون کند.

رستگار جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام!‌

...

خدا انشاالله به شما و خانواده محترمتون صبر عنایت کنه!‌
و برادرتون رو غریق رحمت کنه!‌انشاالله همینطوره!‌

یا حق

م.ر شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام جناب وطن دوست ...
فکر کردم اشتباه این صفحه را باز کردم .
تسلیت عمیق من رو بپذیرید.
بسیار متاثر شدم .
خداوند ان شاالله به خانوادتون صبر عنایت کنه ..
خیلی برای مادر بزرگوارتون دعا کنید .
ان شاالله آمرزیده از دنیا کوچ کرده اند و در جوار رحمت و رضوان حق باشند.

همت شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

نمی تونم چیزی بگم
تصورش هم سخته خدا صبر بده

M.M شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
دوستی به من گفت
کلی کلنجار رفتم صفحه رو باز کنم
خدا منزلشون رو در کنار خودش قرار بده
و به خانوادتون خصوصا مادر بزرگوارتون صبر بده
و به شما تحمل

س.ح شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام اقای وطن دوست
اصلا نمیدونم چجوری شروع کنم
تسلیت من رو هم بپذیرین
و ما رو هم در غم خودتون شریک بدونین
....
یا علی

هدی یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقای وطن دوست
یه آن شوکه شدم
بهتون تسلیت عرض میکنم
و از خداوند برای شما و خانواده ی محترمتان صبری جمیل خواستارم.
...
ان شاءالله روحشون قرین رحمت الهی باشه.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

... و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون ...

از خدا برای شما صبر جمیل و برای ایشون رحمت واسعه ی الهی طلب میکنم!

مهرگان دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام جناب مهندس
تسلیت می گم
مادر شما مصداق یک مادر نمونه است ... خداوند بهشون صبر بده

روحش شاد

ما دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 11:03 ق.ظ http://swan.blogsky.com

یا حق

علیرضا جان درسته که " تسلیت" واژه کوچکیه برای این غم بزرگ، اما ما رو هم شریک بدون. ایشالا با آقامون اباعبدا... محشور شده که قطعاً شده.
خدایا، تو رو به حق آبروی خانوم فاطمه و به حق همین روزای عزیز که بهشون نزدیکیم، به خانواده شون صبر عطا کن.
یا هو.

azad دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

و واقعا که بار سفر بستن ....
سلام اقای وطن دوست...
امیدوارم که .......
نمی دونم چی بگم فقط تسلیت به خاطر از دست دادن عضوی از قلبتون که جاش همیشه خالیه خالی می مونه....

کاروانیان کربلا در رهند و رستگاری نزدیک...

مهدی دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.mafhh.blogsky.com

سلام اخوی
من هیچوقت زبونم درست به تسلیت نمیچرخه
داداش گلم انشاالله غم اخرتون باشه
دستان با کفایت اقام امیر علقمه پشت و پناهتون
به مدد خانم زینب از حضرت حق براتون صبوری طلب میکنم

ببخش که دیر خدمت رسیدم اخه قرار بود شما خبر دار نشین
بازم شرمنده
یا حق

داود سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://yaran1388.blogsky.com/

سلام برادر بزرگوار
بزرگترین داغها٬ داغ از دست دادن فرزند و برادر است...چنانکه مولایمان حسین(ع) هم هنگام از دست دادن برادر فرمودند که کمرم شکست...انشاالله که روح آن عزیز با شهدای کربلا مخصوصا سیدالشهدا(ع) محشور است...به جنابعالی و والدین گرامی شما صمیمانه تسلیت عرض میکنم و در غم شما شریک هستم...روحش شاد...انشاالله
یا حق

فاطمه چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

بگذار بگذرم که شب رفتن من است
فردای من همین افق روشن من است

ای همسفر تو در تب ماندن بمان ولی
من می روم که هستی من رفتن من است

سلام

تسلیت عرض می کنم خدمتتون ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام
یکی می ره٬‌ یکی میاد...

سال قبل همین موقع یه پستی گذاشتید که امسال جاش خالیه ولی ما یادمون نرفته....

هپی برث دی! :))

راضیه پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام آقای وطن دوست!

واقعا بهتون تسلیت می گم!

ان شاالله خداوند به شما و به پدر و مادرتون صبر عطا کنه!!
و مطمئنا صبر و تحمل همیشه از جانب خدا هنگام مشکلات پیشکش بنده هاشه!!

تنها کاری که ما باید بکنیم اینه که تکیه کنیم بر حکمت توام با رحمتش.....
و دل بسپاریم به همه ی مشکلات و ناراحتی ها و دوری ها و جدایی ها......

برادرتون از این دنیا رفت در حالی که پاک پاک بود!
ان شاالله در اون دنیا قرین رحمت الهی میشه!!

مجددا تسلیت میگم !

یا حق

پریسا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://vahhm.blogfa.com

سلام
تسلیت.....
طلب صبر......
طلب آمرزش......
یه کم بیان حس همدردی سخته اما.....
مارو در غم خودتون شریک بدونید.

بهاره جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
اگر چه دوهفته گذشته
ولی من ا ز صمیم قلب تسلیت می گم
برای شماخونوادتون و مخصوصامادر بزرگوارتون ارزوی صبر می کنم
در برابر تقدیر خداوند چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
خداوند قرین رحمتشون کنند

عمار جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
شاید یک ماهی میشه که حتی یک ساعت هم وقت آزاد نداشتم که به دوستان سر بزنم یا وبلاگ آپ کنم...
الان که اومدم وبلاگت بهتم زد...
تسلیت میگم

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

یوسف سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

إنا لله وإنا إلیه راجعون
داداش علیرضا،انشاالله که خداوند به شما و خانواده محترم صبر عطا فرماید و برادر فقید شما را غریق دریای رحمت کند.
غفرالله لنا و لکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد