۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

هزار بادیه سهل است با وجود تو رفتن

سلام!

همچنان بخواست حضرتش در دنیای شماییم

ره می پویم و راه میجویم ولی هنوز نیافتم

این بادیه را که پابرهنه می نوردم ظلمانی ست

دیدگانم که کور و دلم کم نور ولی نه هنوز ممهور

دستم که دست خودم نیست، هر دم دست کسیست

میکشندم هر دم به صراطی

در پس هر صراطی هم ویرانه ای

فریاد میزنم که کو این سرای من؟

(سکوت)

کوووو؟!

(سکوت)

گفتند:نخوانده ای سخن مرا؟

گفتم:کدام؟

گفت: همانکه مصطفی نوشت و دوازده پاسدار دارد

گفتم:نه!

گفت: بخوان!

گفتم: از کجا؟

گفت:«فاتحه»!

خواندم: بسم الله رحمن رحیم....الحمد الله رب العالمین...اهدنا صراط المستقیم....

گفت: آهان!

آغاز کرد و خواستی

پس پیش رو بهمین دستور

تو را دو دست دادیم

یکی برای «کتاب» دیگری برای« دست ولی»

این است «حبل متین»

شب عشق

سلام!

امشب شب وصله!

عاشق میره خونه معشوق.

بزمی بپاست

ورودی این بزم یه ذره حب!

یه دل نیم بند زده هم کافیه!

دست و دلبازند این عاشق و معشوق!

از برکت مولا انشا..ا خدا هم نظری میکنه!بی شک! 

اگه با اومدن علی شاباش نده که دیگه هیچی!!

یا علی



محرابی غرق به خون میشه!

چنتا محراب باید سرخ بشه که من ادم بشم؟

مگه خدا چنتا علی داره ؟


چنتا حسن داره که جگرش تیکه تیکه بشه؟

چنتا حسین داره که به قتلگاه بفرسته؟

چنتا علی اکبر؟

چنتا علی اصغر داره که حنجر شو بذاره تو هدف تیر ؟

چنتا عباس؟

چنتا....؟؟


بس نیست؟!

انگار برای ما بس نیست!

اگر بس بود،مهدی کجا بود!؟


یا علی مددی




نماز

اپیزود اول

 

1-علی!!

2-بله!

1-وقت نمازه بابا! بلند شو!

2-حوصله ندارم

1-یعنی چی!؟ پا شو تنبلی نکن!

2-بابااااا! نماز سخته!

 1-خجالت بکش!

2-چرا نماز میخونیم؟

1-نماز ارتباط با خداست! ما با نماز با خدا حرف میزنیم

2-ولی من نه چیزی که میگم میفهمم!نه چیزی میشنوم! پس این چه ارتباطیه که یه طرفش هیچی نمیفهمه؟ تازه همش هم حرفای تکراری!شما نماز میخونید چه حسی داری؟چی میگی؟

 

1-با نماز بوی بهشت استشمام میشه!مثل بوی یاسه! ادم رو مست میکنه

2-ولی من توی مسجد همش بوی جوراب حس میکنم!  چقدر مستی خوبه! شما توی مستی حافظتون قوی میشه؟

1-چطور؟!

2-اخه اون دفعه که دسته چک رو گم کردین  توی عالم مستی یادتون افتاد که کجاست!

 

 

اپیزود دوم

1علی!!

2-بله!

1-وقت نمازه بابا! بلند شو!

2-حوصله ندارم

1-چرا؟ پا شو تنبلی نکن!

2-بابااااا! نماز سخته!

1-برای من هم سخته بابا!

2-چرا نماز میخونیم؟

1-چون وظیفه ماست! اون خداست و ما بنده! هر چی بگه میگیم چشم!اون رفیقه! ما هم با مرام!

2-چشم!