۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

سلام...

سلام!

سلام به کسانی که میلادشان را درک کردند

سلام به کسانی که مرگشان را حس میکنند

سلام به کسانی که قبر خود را میبینند و حق خود را از ان میستانند

سلام به کسانی که میگویند :میرویم!

سلام به کسانی که میگویند:برویم!

سلام به کسانی که امدند بهر کاشت و میروند بهر درو!

سلام به کسانی که  بعد درو ،یه خسته نباشی طلبکارند!

سلام به کسانی که خودشان میروند

سلام به کسانی  که میدانند که هیچ کجا خانه خود ادم نمیشود!

سلام به کسانی که بهترین خانه را دارند!

سلام.... سلا...ا...اا..م.....


خونه...خونه...

خدایا !

من با خانه خودم چه کردم؟!!


نظرات 6 + ارسال نظر
س-ف پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام
تبریک می گم اقای وطن دوست عزیز.بسیار کار خوبی کردید.من شدیدا لذت می برم وقتی دست نوشته های دوستان رو می خونم.
مطلب رو که خوندم یاد یکی از سیاه مشق های خودم افتادم...
خیلی وقت پیشا نوشتم اش.اگه قسمت شد می ذارم تو وبلاگ ام.
.
.
.
امیدوارم قدم ام برای وبلاگ تون خوب باشه.(در ضمن در رابطه با لینک هم ـ هر چه از دوست رسد نیکوست ـ )
بهترین ترین های دنیا و اخرت رو براتون ارزو می کنم

سلاام!
انشا..ا که خیره!
مثل همیشه!
در هرو وبلاگم لینک میکنم!
بیصبرانه منتظر خوندنش هستم!

زنده باشید! انهم پر برکت!
یا علی

بنت الهدی پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
سلام به کسانی که فرق مسافرخانه رو با خانه میدانند.
سلام به کسانی که به هرچیز و هرکجایی دل نمی بندند..
و دل بستن آنها سخت است و دل کندنشان سخت تر...

پی نوشت:
وبلاگ نو مبارک..
دلنوشته ی دلنشینی بود..

سلام!
شما هم خوب همراهی میکنیدا!
داشتن همچین مخاطبی برای هر خونه ای غنیمته!
ممنون
یا علی

بنت الهدی پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
سلام به کسانی که فرق مسافرخانه رو با خانه میدانند.
سلام به کسانی که به هرچیز و هرکجایی دل نمی بندند..
و دل بستن آنها سخت است و دل کندنشان سخت تر...

پی نوشت:
وبلاگ نو مبارک..
دلنوشته ی دلنشینی بود..

بهار شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام وبلاگتون مبارک منم اومدم بازم مثل اینکه غریبم پس خودم به خودم :خوش اومدم امید وارم مطالب وبلاگتون مثل بعضی از کامنتاتون خوب باشه که همیشه بیام
راستی چرا( 123)گمونم این شماره یکی از شمارهای مواقع اضطراریه که باید حتماحفظ باشیم مخصوصا خانومها
در آخرم
"استشمام بوی عطر خوشبوی رمضان گوارای وجودتان باد "
التماس دعا


سلام!
ممنون که تشریف اوردید

راستش این ۱۲۳ که نوشتم بمنظور شمارشی برای اتمام یک ...است!

این یکی رو نیاز نیست حفظ باشیم! باید حواسمون باشه !چون این یک خیلی زود سه میشه و تمام!!!

دعامون کنید
یا علی

رستگار شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام
از خوندن دست نوشته هایی که از دل منشا میگیره بسیار لذت می برم
از دل بود بر دل نشست...
وبلاگ جدید مبارک انشااله که هر روز پربارتر بشه

سلااام!
به این خونه هم خوش اومدی :ذی
ممنون!
انشا..ا که شما هم بیشتر تشریف بیارد
یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد