۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

شب عشق

سلام!

امشب شب وصله!

عاشق میره خونه معشوق.

بزمی بپاست

ورودی این بزم یه ذره حب!

یه دل نیم بند زده هم کافیه!

دست و دلبازند این عاشق و معشوق!

از برکت مولا انشا..ا خدا هم نظری میکنه!بی شک! 

اگه با اومدن علی شاباش نده که دیگه هیچی!!

یا علی



محرابی غرق به خون میشه!

چنتا محراب باید سرخ بشه که من ادم بشم؟

مگه خدا چنتا علی داره ؟


چنتا حسن داره که جگرش تیکه تیکه بشه؟

چنتا حسین داره که به قتلگاه بفرسته؟

چنتا علی اکبر؟

چنتا علی اصغر داره که حنجر شو بذاره تو هدف تیر ؟

چنتا عباس؟

چنتا....؟؟


بس نیست؟!

انگار برای ما بس نیست!

اگر بس بود،مهدی کجا بود!؟


یا علی مددی




نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 06:07 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام

متاسفانه هنوز تردید داریم که باید به حال خودمون زار اشک بریزیم که با هر اشتباهمون خون به دل مولامون می کنیم ... خونی که ما بچه شیعه ها با اشتباهات پی در پی مون به دل مولامون میکنیم و هزار و خرده ای ساله که ظهورش رو به تاخیر انداختیم...و یادمون میره که بیشتر از همه داریم در حق خودمون ظلم می کنیم ... آدم بشو هم که نیستیم ...

روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلام فاطمه خانم!
خدا برای ما حجت رو تموم کرده! همینه و بس!
یا علی

رستگار شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام
چقدر خدا صبوره...
الله اکبر

خیلی زیبا بود
ممنون

سلام!
صبوره که هنوز هر روزه هزاران بچه بدنیا میاد!

ممنون
یا علی

س.ح شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 01:58 ق.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام
متنتون خیلی زیباست

اشک ادمو در میاره


سلام!
بخاطر احساس پاک شماست!
که نشون میده هنوز باید امیدوار بود!
یا علی

بنت الهدی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
اگر بس بود مولامون ،صاحب الزمانمون
،امام عصرمون (عج) غایب نبودند!
باید از خودمون خجالت بکشیم که نمیکشیم!

سلام!
باید خجالت بکشیم!باید!
اما من که اینقدر بی حیا شدم که یادم میره! یا حسین

یا علی

امین یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

ما خیلی وضع‌مون خرابه...

خراب کار یه دقیقمونه!

س-ف سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://swan.blogsky.com

مگه خدا چنتا علی داره ؟




چنتا حسن داره که جگرش تیکه تیکه بشه؟

چنتا حسین داره که به قتلگاه بفرسته؟

چنتا علی اکبر؟

چنتا علی اصغر داره که حنجر شو بذاره تو هدف تیر ؟

چنتا عباس؟

چنتا....؟؟




بس نیست؟!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جدی جدی چی کار کنه ادم میشیم؟

شکر
عالی بود.مثل همیشه

ممنونم
یا علی مددی

س.ح جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 06:20 ق.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام اقای وطن دوست
چرا دیگه از اون متنای قشنگ نمیارین تو وبلاگتون.
غیب شدین چند وقته.
راستی به خونه ما یر بزنین تازه اپ شده.
ممنون

سلاام!
مدتی مسافرت بودم!
چشم ! در اولین فرصت بروز میکنم!
راستی! من زیاد به وبلاگتون سر میزنم و چنتا نظر هم دادم که ظاهرا ثبت نشده!

یا علی

بهار جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام آقای وطن دوست وبلاگتون برای من خیلی عالیه مدتیه فقط طظ عغ صضق طظ می بینم خوبه قسمت نظرات کار می کنه امروز خلو چلیم گل کرده هر جابرم کامنت می ذارم حیفم اومد برای شما نذارم من که هیچی نمی تونم بخونم ولی همونایی که میبینم خیلی قشنگندممنون
دعاموفق باشید

سلام!
نظر لطفتونه!
تشکر میکنم
این مشکل برای تعدادی از دوستان پیش اومد که به کمک مهرگان حل شد:

راست کلیک بعد گزینهEncoding
و بعد گزینه
Unicod(utf-8

انشا...ا که درست میشه

ممنون که قابل دونستین
التماس دعا
یا علی

د جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 06:09 ب.ظ http://personalnotes.mihanblog.com/

سلام، عرض ادب.
عالی بود. فکر کنم من 40 خط مینویسم و بازم نمیتونم حرفم را خوب منتقل کنم، اما شما مختصر و مفید...!

سلام!

ممنونم
خوش اومدید

نظر لطفتونه
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد