۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

آرزو بر جوانان عیب نیست

سلام!

برسم موج آرزوهایی که در بلاها براه افتاده ،ما هم تصمیم رو بر این گرفتیم که یه آمال نامه هم داشته باشیم برای دوستان


البته  از اوجایی که من معمولا به هیچ قاعده غیر شرعی پایبند نیستم،لذا ممکنه تعداد افراد از 8 نفر تجاوز کنه و نکته دیگه اینکه این مطلب از خانمها شروع میشه به دو دلیل:

1-میگن خانمها مقدمند( این اولین قانون غیر شرعی که مجبورم بهش پابند باشم)

2-اقایون معمولا تا به اسم خودشون میرسن دیگه بقیه مطلب رو نمیخونن(این تجربه از زمان دانشگاه همراهمه که اقایون توی لیست نمرات فقط دنبال اسم خودشون میگردن و وقتی پیداش کردن دیگه تمومه! ولی خانوما یه مرور کلی روی تمام نمرات و اسمهای منتسب میکنن،اسمشون رو پیدا میکنن،نمره رو چک میکنن، بالاترین نمره کلاس رو نگاه میکنن، نمره دوستاشون رو هم یادداشت میکنن،...دو تا بد و بیراه به این و اون میگن...ماشین حساب رو از تو کیفشون در میارن...تمام نمرات کلاس رو معدل میگیرن و نمره خودشون رو باز با معدل کلاس میسنجن....با معدل ترمهای پیش که از هانمهای دیگه به ارث رسیده مقایسه میکنن...و در پایان وارد دیتا بیس میشه  )



مهرگان: ....+ اخذ سمت مدیریتی با شعار: هر کارمند- یک خط اینترنت پرسرعت

س_ف: ....+ یه گونی توپ والیبال+کارتون فوتبالیستها(اون قسمت که میگه "توپ دوست ماست")

رستگار:....+ ساخت یه کله مصنوعی+یه مدرک دکتری اصل

هدی:....+یه عینک بد بینی ( همیشه از خوشبینی شما خوشم اومده)

هیفا:....+ ترجمه عربی تمام شعرهای فارسی

س_ح:...+یه دفترچه که نه..یه کامیون دفتر 400 برگ سفید برای خاطره نویسی

فاطمه:...+ (چون ایشون خیلی زحمت کشیدن و همه رو فاکتور گرفتن و در یه ارزو ضرب کردن و همینطور بقول خودشون  هر خوردی یه بازخوردی داره ،ما هم  این شکلی ارزو میکنیم) {یا رب نوشته بد از یار ما بگردان } *8    

بهار:....+یه وبلاگ که بهشون سر بزنیم


اقایون رو که دیگه نگو...


امین:....+ کنترات نوسازی و ایمن سازی ساختمانهای تهران+ فیلم "اینک اخرالزمان"

۳۰۱۰۴۰:.....+یه اشتهای گودزیلا گونه+یه ذره حسرت داشتن هیکل آرنولد

یه اشنا:...+نابودی هر چه سریعتر اضداد ولایت فقیه

مهدی:....+الغای منع طبخ ماهی سبور که ما رو هم دعوت کنه و یه حالی ببریم

سهیل:....+ کجایی؟



یا علی

نظرات 18 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام خوبی
همچنان کهموج تولد به راهه منم چون دیروز تولدم بود تقاضای ژذیرفتن یه عذر خواهی دارم (به گفتهخودم توضیحش سر فرصت))
ای وطن دوست جان از این آرمانها واسه ما نداشته باش که کلهم ناکامیم!می دونی که دعای مادر از آرزوهای ما کارسازتره! اینجا دیگه واقعا تعیین حکومت دست ما نیست!امروز بعد کلی درس خوندن خواهرمون دعوتمم کرد ماهی خوردن!چشمتون روز بد نبینه!رفتم دخترشو از مدرسهبردم خونه سر راه کلی واسش چیز میز خریدم (همش هم از بودجه خودم)اونم که کلی ما رو سرافراز کرد................وپس از طی مراحل بسیاری رسیدیم به آپارتمان زنگ زدم مامان!!!!!!آیفونو جواب داد پریدمکه برم سر قابلمه!!!
باناباورری دیدمم قابلمه غیب شد!از مامان پرسیدم مامان چه کردی!
فرمودند(با لهجه بختیاری):تیغ داره نخور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اومدی خونه واستکباب درست می کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شرح ماوقع و جها که بر سر من رفت حدسش به عهده خودتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا درک میکنی منو!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببخشید اگه از تریبونشخصیت استفاده کردمم و اعلان دادخواهی بی فرجام دادم!1
مواظب خودتون باشیین
موفق باشششششین

سلام داش مهدی!
بابا! این چه وضع نوشتنه!
توی خونه امین مینویسی در حد تیم ملی به ما که میرسی در حد روستا و ده و دهک هم نیست! :دی
بابا! کیبورد مال خودت نبود! این کیبورد بیت المال space نداشت؟! :)

اقا اینجا رادیو خانوادست!هر چی دوست داری بگو!:دی

نه حاجی! تازه عمق فاجعه رو فهمیدم!:)))

یا علی

مهدی یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

شرمنده کیبرد خودم نیست نوشتم بد شد

هدی یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
واقعا جالب بود آقای وطن دوست :)
اگه خوشتون اومده از خوشبینی پس چرا آرزوی عینک بدبینی کردین؟ :دی
من کلا حسن ظن دارم و خوشبینم :دی
شاید بابت این هم ضرر کرده باشم در دنیای واقعی ....
ولی در دنیای مجازی راحت تر میتونم خوش بین باشم :دی
و سعی میکنم تعادل باشه..همیشه تعادل خوبه در همه ی امور.
منم برای شما آرزو میکنم هیچ وقت تو غربت طعم تلخ غریبی رو نچشید و همیشه شاد و سلامت باشین و در پناه خدا باشین.

سلام!
البته چند نقطه گذاشتم و یک بعلاوه! حواستوت که بود!
ارزوهای دیگه هم بود که دیگه نگفتیم!
اینها محض تنوع بود!

ممنونم بابت ارزو!
یا علی

س.ح دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 01:02 ق.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام..
ممنون به خاطره ارزو...ولی خوب از اونجایی که شما به هیچ قاعده غیرشرعی پایند نیستن و باز از اونجایی که ما به قوانین دوستان احترام میگذاریم...پس خاطرتون و میگفتین هر چند که قانونن وقت مسابقه تموم شده بود...دی

میشه من اینجا ۸ ارزوم رو داشته باشم..دی

مهرگان عزیز...الهی قدر اون دل بزرگشون رو بدونن..
س.ف جونم..الهی هیچ وقت یه بستنی اب شده تو دستاش نبینه..
رستگار گلم.الهی همیشه سالم از سفر برگردی
هدی نازنینم..خدا کنه مثل من جوگیر نشه..

اقای وطن دوست..الهی هیچ وقت تو زندگی دیر نرسن مسابقه و اینا که که مهم نیست..
اقای امین..ایشالا که تو کنکور قبول بشن..
اقای بازارگان..ایشالا که بهتر باشن..
اقای سهیل..خدا کنه که مزرعشون همیشه بدونه افت باشه..

ببخشین اگه اینجا اینا رو گفتم..
التماس دعا..

سلام!
یه خاطره دارم نابب!:)
میگم خدمتون!

خواهش میشه
ممنون بابت ارزوها
یا علی

فاطمه دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 08:54 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام

خوب هستید ؟ ببین چه کنترلی ما خانم ها روی نمرات کلاس داریم ... و چه کنترلی هم آقایون روی ما دارند ... ولی واقعا همینه که گفتید تا این مراحل طی نشه چیزی وارد دیتا بیس نمیشه ...

این اولین جاییه که بدون غر زدن یه آرزو درست و درمون در حقم شده ... دستتون درد نکنه ...

روزگارت باد شیرین !شاد باش

مهرگان سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام جناب مهندس اعظم!!
1 - اینجا شکلک عصبانیت نداره !! ؟؟ این مقدمه شما دقیقا درباره اقایون صدق میکنه و این حرف شما دقیقا مصداق فرافکنیه!!

2- با این که با خوندن مقدمه شما خون جلوی چشمامو گرفته ولی هنوز اونقدر می بینم که تشخیص بدم از اصول برنامه نویسی استفاده کردین .(درست می بینم؟؟) حالا اگر این کد ها رو کپی کنیم بعد ببریم تو تنظیمات وبلاگمون ، وبلاگمون چه شکلی میشه؟؟اصلا بدرد وبلاگ میخوره؟؟

3- آی خدا خیرت بده . سعی میکنم شعاری نباشه و بهش جامه عمل بپوشونم . ولی برای این کار باید بشم مدیر عالی سازمان تا این چیزا رو تو مخ مدیر آی تی بکنم!!

جالبه همه دوستانی که برای من آرزو کردن ، همه اتفاق نظر داشتن که من حتمت باید به مدیر گردن کلفت بشم!! مدیر هات چاکلت مدیر پتروشیمی . مدیر نمیدونم چی چی!!
باید عزممو جزم کنم

سلام!
این شکلک ها با همکاری یه شرکت داخلی( امین) نصب و راه اندازی شد!

2- زدی تو خال! خوشم اومد از حواس جمعت!
اگه کپی کنی تو وبلاگت، وبلاگت یه وبلاگ فمنیستی میشه!:دی

دوستان دیگه میتونن حدس بزنن که کجا از اصول برنامه نویسی استفاده شده؟ :دی

یا علی

مهرگان سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

آق مهندس اعظم اجازه هست ما یه چیزی درباره ماهی سبور بگیم؟

ماهی سبور در خوزستان کمیاب شده.
سراغشو از هر کی که گرفتیم در جواب گفتن بعد از صیدش همشون صادر میشن به کشور های خلیج برای برادران عرب همسایه

تیر بخور به شیکم این شیخ نشینا!

بهار سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست!
تشکر مرسی از دعاهاتون از سه تا نقطه و+بقیه دعاتون!
شما برای همه آرزوهای سخت ودست نیافتنی داشتید در مورد من هم صدق می کنه
راه اندازی وبلاگ نیم ساعتم طول نمی کشه
از شانس خوبه من یه دوست ناشناس مغز کامپیوتر از اینکه اینکه 2تا کامنتشونوحذف کرده بودم 6ماهه از من دلخورند
می بینید دنیارو
البته می گن چیزی که عوض داره گله نداره ولی عوضم داره بیش از حد زیاد می شه
شب بخوابم صبح بیدار بشم وبلاگم غیب شده نیست باز نمی شه چند تاپست جدید داره چند تا حذف شده به کامنتا جواب داده شده فحش های خوشگل داره وهزار تا مشکل دیگرپسورد 10هزارحرفی هم بذارم بازم نمیشه
من توی کامنت گذاشتن هم مشکل دارم با اسمم ایمیلم با
IPبا طرز نوشتنم همون وبلاگهایی رو که بازدیدمی کنم روزی 100بار به جای من بازدید می کنندکامنت می ذارتدفحش های خوشگل میدند
5-6ماهی هست وبلاگ ندارم 2-3 بارم تلاش کردم نشده
حتی برای دوستان بسیارصمیمیم کامنت هم نمی ذار م حتما مشکل بدی بوجود میاد
بنظرم حالا حالا ها آرزتون در حق من بر آورده نشه
مگر اینکه این دوست عزیز مارو به کرم وبزرگواریشون ببخشند
ببخشیدسرتونو درد آوردم مثلا آقایون تا آخرشو نمی خونند
دعای من برای شما
8-آقای وطن دوست.....+در محیط مجازی هیچ وقت روزگارتون مثل روز گار من نباشه

هدی سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقای وطن دوست
میبینم جا پای آقای امین گذاشتین:دی
البته نمیدونم چرا شکلکا برای نمیشه گذاشت در کامنت (؟)
اینا رو که گفتین ..منم یادم اومد ....+ رو برای شما جا انداختم در کامنت قبلی:)
در پناه حق

امین سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

ا... این شکلکها دارند فقط ادای ما رو در میارند! نمیشه ازشون استفاده کرد! طرف بهت انداخته!!!

د چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

javascript:void(0);

مهرگان چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

حاج امین ، جناب مهندس که میگن این شکلک ها با همکاری شرکت شما نصب و راه اندازی شده!!مگه شرکت شما شرکت ساختمانی نبود؟؟ا


اون کامنت " د " هم مال منه میخواستم امتحان کنم ببینم اینجوری شکلک ها میان یا نه !!

نکنه از همون کدهای فمنیستی که نوشتین استفاده کردین اما روی وبلاگ شما جواب عکس داده!! شده مردسالارانه نوین!!از قیافه شکلک ها کاملا معلومه!!

301040 چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://301040.blogsky.com

هرگز.......!!
:)
:دی
!!!

رستگار چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://http//:saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام
فکر می کنم در مورد نمرات دانشگاه قضیه فراتر از این حرفا باشه!من به شخصه از همین حالا دارم کسایی رو که احتمال داره نمرشون از من بهتر بشه رو شناسایی می کنم که جلوی این اتفاق ناگوار !! :) رو بگیرم که آخر ترم به بد و بیراه گفتن نیفتم:))

در مورد آرزوتونم باید بگم که در مورد من کاملا به جا بود
خدا از زبونتون بشنوه!
میگم این کله مصنوعی هم یه ایده ایه واسه خودشا!!!باید علمی به این قضیه فکر کرد:)

هیفا پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام!
آرزوی با نمکی بود ! برآورده شدنش هم زیاد سخت نیست فکر کنم ... اگه یه روز خودم مترجم بشم حتما همین کارو می کنم! در هرصورت لطف کردین که به یاد من هم بودین!
آرزوی سلامت و سعادت براتون دارم!چیز خوب دیگه ای هست که تو این دو تایی که گفتم نگنجه؟

سلام!
دست شما دزد نکنه!

ارزوتون جامع بود و مانع!
یا علی

مهدی پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خوبی
بحث خونه که میشه بیخانمانی من رو بهم یاد آور نشین که حسابی شرمنده ام !این بی خانمانی حکایت خاص خودش رو داره که فعلا تا فرصت راه اندازی وب واسم پیش بیاد باید حضورم رو تحمل کنین!کار دیگه ای هم نمیشه کرد مگر اینکه احساس کنم که حضورم خالی از فایده است.
علیرضا جان خونه شما و خونه امین نداره این خونه ها همش خونه امید و آرمانهای ما و همه هم نسلامونه جایی که آدم کور سوی امیدش واسه پیدا کردن آدمهایی که دغدغشون حول محوریت خودشناسی برای ساختن جامعه بهتر شکل میگیره ،ان رو تا نامتناهی شادی میبره.
مشکل من وقته و کمی هم عدم شناخت بچه ها و جدیدا هم که کامپیوتر جان ناز میفرمایند!شما به بزرگواریه خودتون ببخشید.
مواظب خودتون باشید

سلام!
مهدی جان چشم مایی! :دی
ناز قدمت!

مخلص
یا علی

یه آشنا شنبه 16 آبان 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام داداش
ببخشین که بعد از کلی وقت اومدم، گرفتاریا که حواس واسه آدم نمیذاره...!
ولی خوب دغدغه فکری همه رو از لای اندیشه هاشون درآوردین ها...
بالاخره ما هم یه جایی توی جشن آرزوها خودمون رو دیدیم اونم با اصلی ترین آرزو... تشکر میکنیم...
ولی بنده خدا 301040 تنفراتش براش آرزو شده! چرا؟!
اون مقدمه درمورد خانومها هم بسیار بسیار حال داد، خود بنده به عینه تجربه اش کردم. اصلا فمینیستی و اینا هم نبود...
راستی این قضیه اصول برنامه نویسی چیست؟ من که اصلا نگرفتم!!!
یاعلی

سلام!
خوش اومدی عزیز

چه کنیم دیگه ...ما ۳ واحد دغدغه شناسی تخصصی پاس کردیما!:دی

خوب مگه تنفرات برای ادم نمیشه دغدغه؟!

پس معلومه برنامه نویسی نکردید!
دقیقا همون بخشی که شما خوشتون اومد جزی از برنامه بود دیگه!
"-میگن خانمها مقدمند( این اولین قانون غیر شرعی که مجبورم بهش پابند باشم)

2-اقایون معمولا تا به اسم خودشون میرسن دیگه بقیه مطلب رو نمیخونن"
و همینطور شیوه نوشتن ارزوها برای هر فرد
یا علی

یه آشنا دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام
خیلی جالبه، کجا میشه اینا رو یاد گرفت؟
شما استادمون میشی؟

سلام شازده!
کدوم رو ؟ برنامه نویسی یا دغدغه شناسی؟:دی

اقا کار دست ما نده!:دی هر وقت استاد شدیم ، بعنوان زکات علم ،چشم! :دی


قربانت
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد