۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

دین به لحظه ها

دارم به این فکر میکنم که ما چقدر به لحظه ها مدیونیم!!


همین "لحظات"ی که دائما هدف اماج ناسزا های ما قرار میگیرند


همین "لحظات"ی که گاهی بابتش خدا رو هم سرزنش میکنیم


ادمیزاد همینه!

یادش میره که خیلی از شیرینیهای های زندگیش رو مدیون تلخی هاست


گاهی اوقات توی لحظات تلخی از زندگی به مهمونی شیرینی دعوت میشیم


خیلی وقتها نمیفهمیم که چرا فلان  بلا نازل شده! و باز هم نمیفهمیم که فرصتی که بعدا برامون


پیش میاد بخاطر این بلاست


سالها بابت حق الناسی عذاب وجدان داری ، ولی طرف رو پیدا نمیکنی! بچه ات به حال مرگ


میفته!


میبریش بیمارستان...دارو میخواد...داروش کمیابه....میری ناصر خسرو...میبینی  که داروی بچه


دست همون طرفه!


هم حلالیت میطلبی و هم دارو  رو میگیری و بچت خوب میشه...


بیا....سناریو از این بهتر؟!  تازه این چیزیه که ما میبینیم !  خدا عالمه که چقدر برکت دیگه داشته!



شاید برکت دیگش همدل تر شدن با همسرت باشه...



من یکی از بهترین خاطراتم حاصل تلخترین خاطره ام بوده



تازه جدای از بلا، خیلی از دوستی های ما که کل زندگیمون رو تحت شعاع قرار میده حاصل یک


لحظه است. فرض کنید از خونه خارج میشید وسط راه یادتون میفته که کیف پولتون رو جا


گذاشتید.برمیگردین کثف رو بر میدارید و میدوید که به اتوبوس برسید....اتوبوس میره...مجبورید 


بایستید و با اتوبوس بعدی برید....توی اتوبوس بعدی با کسی اشنا میشید که ارزشش رو داره که


جونتون رو هم براش بدین


حالا کلی به اون لحظه ای که اتوبوس از دست رفت بد بیرا میگید و از شانس بدتون شکوه میکنید


******************************

بابت نظرات جدا تشکر میکنم

فکر نمیکردم اینقدر نتیجه خوبی داشته باشه

یه بابی هم باز شد که دوستان راحت تر باشند و  برای گفتن نکات منفی خجالت نکشن و بی جهت ملاحظه نکنند.

بازم ممنونم

یا علی

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 23 آبان 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام خوبی
آره حرفت رو می پذیرم ما به لحظه ها خیلی مدیونیم
وقتی بهشون خیانت کردیم وقتی اونها رو به نفع خودمون قربونی کردیم وقتی توی تنگناهای مختلف اونها رو راهی سیاهترین لحظات کردیم و وقتی................فکر کنیم میبی نیم که خیلی بهشون وامداریم و رو سیاه
"من یکی از بهترین خاطراتم حاصل تلخترین خاطره ام بوده"
من بهترین راه زندگیم حاصل تلخترین خاطره ام بود جایی که ویترین منیتم عرفان همرا با غرورم عبادت همراه با علم ناشی از هستی بی فایده!!توی یک لحظه ریخت پودر شد.میبینی لحظه گاهی اگر میشکنت اگه کامت رو زهر میکنه باز هم هدفمنده چون صاحبش عین هدف است.شاید همون لحظه باید سر کشید چیزی رو که تا حالا واسمون تابو بوده و......................
چند روز پیش که تولدم بود (همزمان بامیلاد امام رضا(ع)) همه با شوق واسم تولد گرفتن اما کسی نفهمید چقدر سخته ادمی ربع قرن زندگی رو بگذرونه و توی حسرت خیلی لحظاتش بمونه.شاید دومین ماه وحشتناک زندگیم مهر تا آبان امسال بود.
خوش بگذره
موفق باشی

سلام مهدی جان!

انشا...ا که خدا یه چشم بینا به همه بده که این لحظه ها رو بهتر ببینیم و کام خودمون رو تلختر نکنیم

قربانت
یا علی

س.ح شنبه 23 آبان 1388 ساعت 12:01 ب.ظ


من یکی از بهترین تجربیاتم حاصل تلخترین خاطره ام بود.

مهرگان شنبه 23 آبان 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام جناب مهندس اعظم

خوب هستین؟
جالبه!!

من که همچین لحظاتی رو یادم نمیاد ... نمیدونم شاید فکر کنم یاد بیاد

منم اپ کردم

سلاام!
احتمال زیاد بگردی پیدا میکنی!

امدم!
یا علی

رستگار شنبه 23 آبان 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام
شاید جالب باشه که بگم محتوای این متنی که نوشتید یکی از قویترین اعتقادات من تو زندگیه که همیشه سعی کردم بهش پایبند باشم!

... یکی از بهترین خاطراتم حاصل تلخترین خاطره ام بوده...

خیلی خوب بود!
ممنون

سلام!
اگه پایبند بوده باشید که حتما نتیجه اش رو هم دیدید!
خدا توکل رو از هیچکس نگیره!
نعمت بزرگیه!

ممنون
یا علی

بنت الهدی یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست
بله شما درست میگین بارها و براها برای من اتفاق افتاده که از چیزی ناراحت باشم ولی زیاد طول نکشیده به حکمتش پی بردم
ولی خیلی چیزا هم هست به حکمتش پی نمی برم و ممکنه تا آخر عمر هم پی نبرم..
ولی اینو اعتقاد داشته باشیم که خدا بهترین ها رو برامون میخواد آراممون میکنه...

توکل به خدا ...آدم باید خودشو دست خدا بسپاره...

ممنونمبه خاطر پست خوبتون.

سلام!
موافقم! ولی باید مواظب باشیم که از اون ور بوم نیفتیم!
یا علی

س -ف یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام اقای وطن دوست...
چه تعبیر قشنگی...
*دین به لحظه ها*
تا حالا اینجوری به تلخی ها نگاه نکرده بودم...
خوشمان امد...
اگه بخوایم اینجوری فکر کنیم که من خیــــــــــــــــلی مدیونم!

یا علی

سلااام!
خوش باز امدید! :دی
کی مدیون نیست! :)
یا علی

Maryam دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.sohagol.blogfa.com

سلام
بله درسته
باید قدر لحظات رو دونست
ممنونم

سلام!
بله! بله! البته!
100% :دی
یا علی

امین دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://jailor.tk

سلام آپم خوشحال میشم یه سری به ما بزنید [گل]

امین اصلی! چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام سلام سلام
خیلی قالب قشنگی انتخاب کردی
همیشه اعتقادم این بوده که چون خدا ما رو خیلی بیشتر از اونی که تصور کنیم دوست داره محاله، تکرار میکنم، محاله چیزی رو بر خلاف صلاح و مصلحت مون برامون پیش بیاره.
این وسط ما خیلی کم تحمل هستیم و با کمترین ناملایمتی، به زمین و زمان ناسزا میگیم...
به کجا میروی انسان؟ خدا اینوریه!

بابا! به اون آدرس دومی برو و این شکلک های آبرو بر رو درست کن!

سلام!

ادرس خدا رو خوب یاد گرفتیا!!:دی
دست ما رو همم بگیر! ؛)

راستی! میکرفون رو هم راه انداختم!

شکلک ها رو بی خیال! خودت رو بچسب! :دی
بموقع درستش میکنم!
یا علی

یه آشنا چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام آقای وطن دوست
خیلی دید خوبی دارین، خوشبینِ خوشبین! من خیلی حال میکنم با این دید داشتن به زندگی. همه اتفاقات میتونه واسه ما درس دهنده و آموزنده باشه! باید ازش عبرت گرفت..
اما کو عبرت گیرنده؟! به جای اینکه بدی ها رو ببینیم، خوبی ها رو ببینیم. به جای اینکه ناسزا و فحش بدیم، شکرش کنیم...
راستی آقا علیرضا شما نمیخواین چشم ما رو به جمال خودتون روشن کنین؟ یه عکسی، چیزی! ما ببینیمتون...
در پناه حق باشید، یاعلی

سلام!
قربونت
خوبی؟
چشم! عکسمون رو هم منتشر میکنیم! البته بشرط انکه اول شما اسم شریفتون رو افشا بفرمایید!!!:دی

یا علی

امین جمعه 29 آبان 1388 ساعت 01:42 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

یعنی خودم شکلک دربیارم بذارم اینجا؟!!!
فکر نکن آخرالزمان یادم رفته ها! منتظریم

به روزم...

یه ناشناس سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام خیلی یاداوری خوبی بود .مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد