۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

یک روز با مختصات دکارتی

سلام!


امروز خیلی روز خوبی بود ! همه چیز به میزان لازم!


خواب:17-18 ساعت  !

نمیدونم! وسطهای خواب بودم که به شک افتادم! 7-8 ساعت لازمه یا 17-18 ساعت!؟! به هر حال شک کردم دیگه! پس هستم!

حال کنید! رفیقتون توی خواب هم از دکارت کم نمیاره!!


صبحانه: مرغ بریان با چیپس و مقداری محلول پاک کننده سنگ توالت( با توجه به منزلت نوشابه از منظر س-ف)

از اونجایی که غروب از خواب بیدار شده بودم ، مردد بودم که الان باید چی بخورم!

اولین وعده غذایی ،صبحانه ست! پس اسمش باید صبحانه باشه!

اگه صبحانه است پس باید صبح خورده بشه! ولی الان که شبه!

نمیدونم ! باز شک کردم!


نماز: هوا تاریک بود!  نمیدونستم چه موقع از روزه! باید نماز صبح بخونم یا مغرب و عشا؟!


روزه: خدایاااا! هیچی نخوردم!  بیدار هم که نبودم که گناه کنم! نمیشه یکی از چوب خطهای روزه های قضا رو پاک  کنی؟!؟


درس: شوخی میکنی؟!!!   عمراااا! 

روابط عمومی: با یکی از دوستای فلسطینی جر و بحثی افتاد

من هم رفتم و هر چی از محصولات نستله میشناختم خریدم! و همینطور هر شرکتی که به جهودها باشه! و با حرص و ولع خوردم! تا چشش در بیاد! :دی  (شوخی)


قضای حاجت: فکر میکنم مزاج من هم در شک بود! شک  در این که  با این اوضاع ، کدوم وعده غذایی باید معدوم بشه!؟


با این اوضاع و احوال، واقعا به اصحاب کهف حق میدم که ندونن کجا هستن!

من هم موقع بیرون رفتن ترس برم داشت! شک کردم!

واحد پول انگلیس هنوز پونده؟! یا ریال شده ؟! ( البته با سه تا صفر کمتر)

خدا رو چه دیدی؟! یهو از خواب بیدار میشی و میبینی انگلیس هم شده یکی از شهرهای حومه نارمک!






نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی شنبه 30 آبان 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام خوبی
علیرضا من که عمرا از دکارتت و نظریه هاش سر در نیوردم پس طبق قوانین زیستی نتیجه میگیریم از این پست هم سری در نمی اوریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مواطب خودت باش

سلام!
مهدی جون!
تقصیر تو نیست که متوجه نشدی!:دی
دکارت بدبخت خودش هم نفهمید! از بس که شک کرد!! :دی
ممنون که باز هم نظر میذاری و حال ما رو میپرسی!

خیلی اقایی
یا علی

یه آشنا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 04:50 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام
واقعا وقتی میام اینجا روحیم تازه میشه!
خداییش خسته نشدین اینهمه خوابیدین؟ :دی
ولی خودمونیم به همه مسائل ماوقع یه تیکه ای پروندیدها...!

دعامون کنید
یاعلی

سلااام!
خوب خدا رو شکر که ما روحیه یه مومن رو تازه کردیم!

یه سوالایی میپرسیا!!:دی
مگه ادم خواب ،از خوابیدن خسته میشه؟! :دی

قربانت
التماس دعا داریم
یا علی

س -ف شنبه 30 آبان 1388 ساعت 07:00 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام
این که برنامه روتین اقایون تو روزای تعطیله!
یه چیز جدید بنویسید!
:دی

سلام!

منظورتون اینه که تخیلی بنویسم؟! :دی

مگه نشنیدین که میگن: شبا که ما میخوابیم ،"اقا" پلیسه بیداره!...

نگفتن که "خانم" پلیسه!! :دی
یا علی

بنت الهدی شنبه 30 آبان 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست
ای بابا اگه جای اصحاب کهف بودین چی کار می کردین ؟ :دی

سلاام!

اگه جای اصحاب کهف بودم همون کاری رو میکردم که اونا کردن! دوباره میخوابیدم! :دی

یا علی

امین شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام علیرضا
ای بابا، همین مونده بود برای تبلیغات پای امام زمان رو وسط بکشند! حالا دوستان بگند آخرالزمان نشده :):):)

والا این چیزی که توگفتی به مختصات استوانه‌ای در فضای سه بعدی بیشتر شباهت داشت تا مختصات مرحوم دکارت!

از خانم س-ف هم به خاطر تیکه ای که نثار آقایون کردند کمال تشکر رو دارم! حیف که کسی قدر ما رو نمیدونه! چه دنیاییه!

سلام!

همین که مدام شک کردیم باعث شد که بریم توی دستگاه دکارتیی!!:دی

خانم س-ف که جدا لطف داشتن!:دی
یا علی

رستگار شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:57 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام
میگم آقای وطن دوست دکارت و این حرفا بهونس. خواب زیاد و شک و تردید و کم حافظگی و موی سفید ( خودون قبلا اشاره کرده بودید:) ) و ... به کجا چنین شتابان؟! :)) :دی

ولی دور از شوخی لازمه هر چند وقت یه بار آدم از این سنت شکنی ها کنه. خیلی می چسبه!

سلاام!

"میگم آقای وطن دوست دکارت و این حرفا بهونس. خواب زیاد و شک و تردید و کم حافظگی و موی سفید.." ... روی سیاه ، ناخن بلند....واه واه واه... :دی

چرا بهونست؟! بابا کمبود خواب این چیزا رو میاره دیگه!!!:)

وای که این سنت شکنیها مد شده!! :دی
ما هم اخر ساختار شن!! :دی

یا علی

301040 یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://301040.blogsky.com

درد مورد صوتی که گذاشتی برای وبلاگ...
برای کسایی که به امام زمان اعتقاد دارن، به نظرم خیلی مفید و خوشگله احتمالا.
یه سوال... دقت کردی هیچ آیه ای توی قرآن نیست که در مورد امام زمان و قیام نهایی و اینا نوشته باشه؟ شاید یه مطلب در همین باره توی وبلاگم نوشتم.
التماس دعا دوست خوبم.

سلام!
برای من که به امام زمان اعتقاد و اطمینان دارم خیلی قشنگه! :)

شاید مستقیما اشاره نکرده باشه ،ولی ایه هایی هست که نوید این قیام رو میده،یعنی مفهومی جز این نداره!

خیلی خوبه اگه بنویسی! منتظرش هستم!

قربونت
یا علی

فاطمه یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 06:46 ب.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام
به به ! تازه داشت زندگیتون یه خرده شبیه این روزهای من میشد ! حیف که زود به هوش اومدید ... من این همه نفرت دارم از نوشابه ولی تا حالا نتونسته بودم منزلتی به این در خوری که س ف برای نوشابه پیدا کرده ، پیدا کنم ... کارش درسته ...
پست قبلیتون رو هم خوندم ... منو برد به حال و هوای این پست خودم :
http://ghazal2005a.persianblog.ir/post/107/
روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلام!
البته این رو بگم که این خواب ناشی از یه بی خوابی طولانی بود!

:دی

ممنونم

یا علی

بهار یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست
قبل از اینکه به روز کنید زیاد بخوابید خیلی هم خوبه
خواب زیادی با روحیه شما خیلی سازگاره
اخه اخرش میشه همچین پستی
حس شوخ طبعیتونو زیاد می کنه
فقط یکمی به فکر قفسه سینه و ریه وشش وروده معده ماهم باشید
لطفا

سلام!
:دی
دستور العمل خوبیه! خواب کافی برای خوش طبعی!

دل و روده؟! یعنی اینقدر نوشته ایم به طنز شبیه بود؟!!؟ :دی

یا علی

س.ح دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام

فکر کنم کامنت من دستخوش یه بلایی شده


سلام!
بلا بدور :)

مهرگان دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 12:13 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام جناب مهندس اعظم
خوب هستین انشالله؟؟
اولش (با خوندن تیتر) فکر کردم منظورت ضرب دکارتیه!!(ماشالله این شکلک ها هم که کار نمیکنه)
بابا این رنه دکارت با خودش هم مشکل داشته!!
شهید مطهری میگه : شک گذرگاه خوبیه اما توقف گاه خوبی نیست!!
به به محصولات نستله : شیر، شکلات ، کیت کت ، نسکافه . آفرین کوکاکولا ، پپسی ... فیلم های آخرالزمان... ایول!!

گذشته از شوخی . خواب 17 . 18 ساعته بعد از چند روز بی خوابی کشیدن خیلی هم بجاست . تمام خستگی و کوفتگی و کم حوصلگی رو دور میریزه و خیلی هم نشاط آوره...

انشالله که هیچ کس در خواب غفلت نباشه!!!

سلام!
دکارتو ولش! شهید مطهری رو عشقه!:دی

خوب درک کردی! در اثر بی خوابی بود! :)

آمین
یا علی

هیفا دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام!
ظاهرا با جدیت کامل مشغول دریافتن و شکوفا کردن اون «استعداد مذکور» هستین!موفق هم بودین ولی انصافا دیواری کوتاه تر از دیوار فلاسفه پیدا نکردین؟!
بیچاره دکارت...خیلی بهش عنایت کردین!
یادش به خیر استاد فلسفه ی غربمون خیلی برای دکارت احترام قائل بود!
بالاخره آخرش از شک خارج شدین یا نه ؟ اگه هنوز خارج نشدین هم دکارت هم فلاسفه ی اسلامی دستورالعمل هایی برای خارج شدن از شک دارن!
ضمن اینکه این قسمت کامنت مهرگان خانم تایید میشه : شک گذرگاه خوبیه اما توقف گاه خوبی نیست!

سلام!
راستش کسی رو نداریم که کمک کنه ، خودمون باید بجنبیم که این استعداد رو پرورده کنیم دیگه! :دی

اتفقا فلاسفه تیکه خورشون حرف نداره! :دی

خدا رو شکر اساتید دانشگاه ما ، برای فلاسفه غرب نتنها احترام قائلند بلکه دستبوسشون هم هستند!

با دیدن افتاب شکم بر طرف شد! :دی
دکارت دستور العمل داره؟ اون بنده خدا هنوز توی مردن خودش هم شک داره!:دی

یا علی

یاس چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
حالا اینا که گفتین ((تیکه )) بود یا خاطره ی یک روز آقای وطن دوست :)
حرف زدن هم هنر می خواد والله
خسته نباشید از این همه خواب خوبه که بیدار شدید!

سلام!

ترکیبی از جفتش!

هنر؟! حالا ما داریم یا نه؟! :))

اره بابا! البته اینو بگم که چند روز نخوابیده بودما!!
سو تفاهم نشه!

ممنون که سر زدید
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد