۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

بدون شرح! البته با کلی توضیح!

سلام!

این دفعه محتوای وبلاگم فرق میکنه!

میخوام چنتا عکس بگذارم که اونایی که منو تا بحال از نزدیک ندیدن ببینن و اونایی هم که منو دیدن و میشناسن بتونن تخمین بزنن که چقدر لاغر شدم(دستمال جلوی دستتون باشه !وقتی از دلتنگی گریتون گرفت بتونید اشکاتون رو پاک کنید!  )


راستی ! یهو دیدی مجبور شدید کفاره هم بدیدها!! پس به اونهایی که  اهل کفاره دادن نیستن،دیگه نگاه نکنن! از ما گفتن!




خوب...شروع کنیم!

این عکس چند شب پیش،طی یک عملیات پیچیده  ولگردی در نیمه های شب گرفته شده!

مکان:یکی از زیرگذرهای نزدیک رودخونه Tyne . شهر Newcastle

شرایط:

بسیار سرد  شدت: بیرحمانه

پوشش: یک تی شرت و همین که میبینید!

دلیل:1- احتمال ابتلا به انفولانزای خوکی در افراد سرما خورده کمتر از سایرین  براورد شده! 2- پهلوونم :دی



(حتما خیلی براتون جالبه که بدونید با چه انگیره ای اینجا عکس گرفتم!!نه؟!)

            



یادش بخیر!

زمان: یه صبح خیلی زود بود! از صورت پف کرده ام معلومه که خیلی زوده!


مکان:یکی از پارکهای اطراف خونه!

شرایط: گرسنه و بی حوصله، رفیق ما این موقع عکاسیش  گرفته بود!

شرایط روحی:  دوست داشتم با جفت پا بپرم توی صورت عکاس باشی! حیف که حسش نبود!






این یکی رو توی موزه هنکاک انداختم!

به این عکس اینقدر ساده نگاه نکنید!!

زمان: یه روز خدا بعد از اتمام کار دانشگاه!

مکان : طبقه دوم موزه

میدونید دارم به چی نگاه میکنم؟!

یه گله ادم انگلیسی پشت صحنه موجود هستند که منتظر بودن عروس خانوم عکسشون رو بگیرن!!

اینقدر وایسادن که من عکم رو بگیرم!  اخرش هم با لبخند تشکر کردند(اونها تشکر کردن!!!)

چه صبری!!! اگه ایران بود یا  از خیر عکس گرفتن میگذشتم ،یا 40 50 نفر توی عکس حضور فعال داشتن!  آخرش هم چنتا متلک!!


(اینقدر شرمنده بودم که میخواستم سریع عکس رو بگیرم!! لبخند مصنوعی رو ببینید!)

 




چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت.....


مکان:قلعه نیوکاسل

زمان: قبل از اون ولگردی فوق الذکر!

احساسات: اصلا فکر احساسات لطیف  رو نکنید که بد جور شاکی میشم!!! باباااا!!  از سرما دارم یخ میزنم! گرسنمه!!!  کجاست این عکاسباشی!!!!؟؟؟









حالا یه سر بریم خونه رو هم ببینیم!!


اتاق اینجانب! ببخشید  اتاق کمی نا مرتبه!! 

راستش رو بخواید من اهل ریا و تظاهر نیستم! همینیه که هست!







این هم ضلع دیگری از اتاق!!!

پروانه های اطاله شده رو هم که ملاحظه میکنید!!(قابل توجه خانم بنت الهدی که علاقه زیادی به این کار دارند)!

جهت اموزش اطاله کردن پروانه به خانم بنت الهدی مراجعه کنید! لطفا بیش از این تلفنهای سازمان رو اشغال نفرمایید!!






این هم گنجینه معنوی اینجانب!


زمانی که میخواستم بیام ، یه دونه مهر بیشتر نداشتم! ولی هر وقت میرم حسینیه ایرانیها ، حواسم نیست و مهر رو میگذارم تو جیبم ،بعد یادم میره پس بدم! تازه چنتا دیگه هم هست!








سرگرمی مورد علاقه من!

سودوکو! یک جور جدول اعداده!







خانمها چشماشونو ببندن!!!!!! 


بیت الخلا  خارجکی!!! بعلاوه  لولهنگ(آفتابه سفالی)  پلاستیکی!!


این متن روی درب دستشویی رو نتونستم کاریش بکنم!

با هیچ داروی نظافتی پاک نشد (منظورم اون داروی قاتل نیستا!!!))  حتی با نوشابه هم پاک نشد!! 









و اما  خوراکی!!

این قفسه ای که میبینید بهش میگن یخچال!!

تمام مواد بجز طبقه بالایی مایملک من هست  و توسط من اشغال شده!

بقیش مال همخونه ای چینی میباشد!(طبقه بالا) همونطور که محدود به سه قلم میشه که هیچ ربطی به هم ندارن!

مثلا: خوردن مربا با کرفس؟   مربا با سیب؟  سیب با کرفس؟!؟!

حسابی زورم بهش میرسه! بلاخره ایران بر کفر پیروز شد!(البته فعلا در خونه ما!  اون هم در زمینه یخچالی!بقیه اش هم در راهه انشا...ا)







این هم حکایت ما! البته ممکنه این حکایت همچنان باقی باشه! چون  سوژه های جالبی هم دارم!



تا بعد!


یا علی

نظرات 20 + ارسال نظر
بنت الهدی سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 06:25 ق.ظ

سلام آقای وطن دوست
عکس های خیلی جالبی بودند..

با دیدن پروانه های اطاله شده جا خوردم :دی
این قسمت نقطه ی اوج پست بود از نظرم :دی

وقعا همینجوری که گفتین هستین ...
ساده و بی آلایش ...عکس ها که اینو نشون میداد.

یا علی.

سلام!

خواستم ترشی هم بگذارم!:دی
نا راحت که نمیشید از شوخیام!؟ معلومه که نه!! :دی

ممنونم!

یا علی

یه آشنا سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام...!
علیرضا، دوست دارم با سر برم تو مانیتور. حیف که اموال بیت المال دانشگاهه!
چرا عکسا واسه من نمایش داده نمی شه؟!
همشون به جای عکس اون ضربدر قرمزه اومده...!
میبینی، سعادت نیست...

به قول شاعر:
"عمری گذشت در غم هجران روی دوست، مرغم درون آتش و ماهی برون آب"

سلام!
بعد از دیدن عکسها از تصمیم عاقلانه خودت خرسند خواهی بود! :دی
چیزی رو از دست ندادی!

ضربدر؟! پاک یادت نره!؛)

بیخیال! برو بیرون یه هوایی بخور!پسته بخور!خون خودت رو کثیف نکن! :دی


قربونت
یا علی

مهرگان سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
جناب مهندس اعظم
بابا تو که وضعت خیلی خوبه!!
اگر این اقا الف بیچاره مارو ببنی میری زار زار براش گریه می کنی خدا رو صدهزار مرتبه شکر میکنی!! آخرین باری که اومد(یادم نیست کی بود )شده بود یه تیکه پوست و استخوان !! نه اینکه قبلا یلی بود برای خودش!!!

شنیده بودم یه عطاری هم بهت اهدا فرمودن!! اسفند هم که نداری!!!

خدا رو شکر وضعت خوبه . انشالله از این هم بهتر باشه .دلم واسه الف خودمون کباب شد !!!اگر بدونب چقدر مظلوم شده!!

موفق باشی

سلام!
چه خبر از این الف هجران دیده؟1

این اقا که همون موقع هم 4 تا استخون بود و یه روکش! :دی

اره بابا! شدم عطار نیشابوری!:دی
یا علی

مهدی سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام خوبی
بابا ای ول!تو که آخر بچه جنوبیا هستی!وطن دوست جان فکر این تیپ واین جوری باشی رو اصلا نمی کردم!لذتی داره وقتی اینجوری غافلگیر میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این عکس توی قلعه جالب بود.
فعلا بهت افتخار میکنیم تا بعد.برم کمی حس تصویر کردنم رو هم سروسامان بدم.
خدا به همراهت.

سلامْ!
مگه چمه؟!قرتیم؟!:دی
غافلگیری یه تکنیک جهانیه که منحصر به خودمه!:دی
قربونت!
یا علی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

راستی ما هم تو ملکولی گمانم قانون سودوکو داریم کلا فکرم و ریخت بهم کجای کتابه!تا پیداشم نکم که اروم نمی شینم که!

رستگار سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام
شما هم تابلو پروانه دارین؟ منم ۲ تا تو اتاقم دارم
هروقت چشمم بهشون می افته عذاب وجدان می گیرم :) :دی

میگم نماز خوندن با مهر غصبی ( اونم از حسینیه) چه حالی میده هاا :))

.... استغفرالله! این صور قبیحه چیه اینجا :)

اصولا ایرانیها همیشه در امر شکم از همه ملیتها پیشی میگیرن!!!

عکسای جالبی بود!

سلام!
چقدر عذاب وجدان دارید که دوتاش رو زدید؟!اگه نداشتید ،احتمالا کلکسیونر بودید!!:دی

کلا، هر چیزی غصبیش بهتره و میچسبه!! شنیدید میگن "مال حروم خوشمزه ست"؟ :دی

همین صور قبیحه اگه نباشه،.....!!:دی

کار ایرانیها از "پیشی"و "گربه"و "سگ" گذشته!!:دی

ممنون

یا علی

امین سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام علیرضا
می تونی یه گالری هنری بزنی! عکس ها بعضی هاشون کارت پستالیه، مثل اون قلعه.
راستی، فیلم های مشهد رو دارند روی هم مونتاژ می کنند و تا هفته بعد انشاالله می فرستند.پیگیرش هستم.

سلام!
اره حاجی!
کلی بفروشه!کریسمس هم که نزدیکه! :دی

دست گلت درد نکنه قناری!
یا علی

امین سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام دوباره
کمی زودتر به روزم!

یه آشنا چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام
به به!
بالاخره چشممان به دیدار روی دوست روشن شد...

انصافا اون عکسای اولی خیلی هنری اند... شبیه این خواننده های امروزکی شدی... :دی
به نظر من که نقطه اوجش اون قفسه آخری هست (ماشالله وضعش خوب به راهه) و بعدشم اونجایی که اسم صدام نوشته شده...

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام
إإإ ... یعنی چی چند تا استخوان؟؟؟ (عصبانیت) ماشالله شکلک ها هم که کار نمیکنن !! فلسفه اینجا گذاشتنشون چیه؟؟

اگر بدونی در این چند ماه اخیر چقدر پیشرفت های اعجاب آوری کرده!!

ای داد بیداد !! به در و دیوارت هم که اون ستاره پنج پر کذایی رو آویزون کردی!!

قابل توجه حاج امین !! ستاره پنج پر

س-ف چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام اقای وطن دوست...
چی بگم والا؟!
زبان از بیان کامنت قاصر است!
؛)

مهدی پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام خوبی
من همیشه جوابات و دوست داشتم!واقعا پاسخ هات اغلب اوقات فوقالاده حسابشده اند!یادم در حکایت وبلاگ یکی از بچه ها مونده بودم فط ازش حرصم می گرفت هر کاری میکردم جمله بندی دلیل این حر خوردن رو واسهخودم درست کنم نمی شد!نظرات رو که خوندم نظر حضرتعال فوق اعلده حساب شده و زیبا بود.نتیجه گیری:...............................
در هر صورت بهت افتخار میکنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام خوبی
من همیشه جوابات و دوست داشتم!واقعا پاسخ هات اغلب اوقات فوق اعاده حساب شده اند!یادمه در حکایت وبلاگ یکی از بچه ها مونده بودم فقط ازش حرصم می گرفت هر کاری میکردم جمله بندی دلیل این حرص خوردن رو واسه خودم درست کنم نمی شد!نظرات رو که خوندم نظر حضرتعالی فوق العاده(دوباره) حساب شده و زیبا بود.نتیجه گیری:...............................
در هر صورت بهت افتخار میکنم

هیفا پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام!
چه آدم جامع الاطرافی!!! از گشت وگذار گرفته تا ویولون(اون ویولونه دیگه نه؟اگه نیست ببخشید من اصلا اطلاعات موسیقایی ندارم) تا اون پروانه های اطاله شده و صحیفه ی سجادیه و سودوکو و اون یخچال پر و پیمون ... خیلی خوبه که آدم هر دوی دنیا و آخرت رو با هم داشته باشه!
با توجه به عکسا به نظر نمی رسه وقتی برای درس خوندن داشته باشید!
موفق باشید!

س.ح پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام..اقای وطن دوست
وای...چه خبره اینجا...
۱.چرا همیشه تصوری که ذهن ادم از ادما میسازه فرق داره با خودشون..جالبه
۲ بهتر بود تیتر این پست رو میگذاشتین: وطن دوست و متعلقات:

ممنون

سیدامیرحسام جمعه 13 آذر 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://gharogati.blogsky.com/

سلام
حال شما؟
خوبید آقا علیرضا! درست گفتم؟
بلوغ دین مبین اسلام رو هم بهتون تبریک می گم!

خیلی دوست داشتم یه مدتی با خونتون ارتباط داشتم و نوشته هاتون رو هم خونده بودم و بعد چهرتون رو می دیدم!
یه مقدار برام مهم شده! تصویر سازی از آدمایی که قیافشون رو ندیدم اما تا حدودی با افکارشون آشنا شدم!!
ام از اونجا که یه مقدار تنبل هستم و خیلی حوصله ای برای خوندن متن های طولانی ندارم! به خاطر همین هم نشد دیگه!!{خنده}

راستی خیلی دوست دارم بدونم چی میخونید!
حالا اسمش فضولی! دیگه هر چی خودتون اسمش رو بزارید.
درست که شما تو یخچال خونتون در مقابل چینی ها ژیروز شدید! اما اینجا نیستید تا ببینید چینی ها دارن خیلی از ایرانی ها رو تو کشور خودمون از بین می برند!
دیگه دارن برامون سنگ قبر هم صادر می کنن!!!

عکساتون خوب! من که از اونی که توی قلعه انداختید خیلی خوشم اومد! خیلی خوب توش رنگ بندی و نور رعایت شده! آخه من خودم خیلی عکاسی رو دوست دارم! خیلی هم عکس انداختم.

راستی اصلا فکرشم نمی کردم که این تکیه اکبر عبدی این جور جاها هم استفاده بشه!{خنده}
ببینم این هم خونه ای چینی ازت نمی پرسه که اینجا چی نوشتی!!!!
مواظب خودتون باشید!
البته هر چند که فکر کنم بیشتر ما باید اینجا مواظب خودمون باشیم!{خنده}

صبح نزدیک است و ...

س.ح شنبه 14 آذر 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد

ناشر حکم ولایت به ولی می نازد

گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی

عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

عیدتون مبارک..
التماس دعا

مهرگان شنبه 14 آذر 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوب هستین جناب مهندس اعظم؟(بابا یه فکری به حال این شکلکها بکن)

امیدوارم از لحن کامنت بالا رنجیده نشده باشی ... اگر شدی ... پوزش

عید ولایت رو تبریک میگم


سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی

عشق محمد(ص) بس است و آل محمد(ص)


به قول درویش مصطفی _که هنوز نفهمیدم چه کاره است)

یا علی مددی

بنت الهدی شنبه 14 آذر 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست

عید بزرگ غدیر خم بر شما مبارک

..علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است
...

یا علی.

بهاره شنبه 14 آذر 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست
عیدتون مبارک باشه
ببخشیدبه خاطر نداشتن ذوق هنری برای شعر گذاشتن
بعدم اگر شعر می ذاشتم وقتتون به معنیه این شعرا می رفت وسایل یخچال پرو پیمون خراب می شد لاغر تر می شدید
عذاب وجدانش هم می موند برای من
از من قبول کنید فقط این یه جمله رو
ولی خب خیلی مبارک باشه
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد