۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

آرزو

قبلا گفته بودم،

اخرین بار که رفتم مشهد به 10 سال پیش بر میگرده . ده سال پیش هم که رفتم ،حرم نرفتم!


هیچ ایده و حسی نسبت به حرم نداشتم! چون به کل فراموش کرده بودم ،هم  حال و هواش رو  و هم  محیط رو

هیچوقت هم هوای رفتن توی سرم نبود! اصلا!


این هوس وقتی شروع شد که اومدم انگلیس

البته نه از همون اول 


بعد از یک سری اتفاقات که شاید یک روزی براتون تعریف کردم، بدجوری بحال شمایی که ایرانید غبطه خوردم و همینطورحسرت  این سالهایی که بی خیال بودم


 یادمه که نزدیک عاشورا بود و  من یادم نبود که محرم اومده


بعد از اون اتفاق یه راست رفتم حسینیه ایرانیا!!

از اون شب به بعد یه جور دیگه شدم


اینو بگم که حس و حال من هیچ ربطی به جو اینجا نداشت و  نگید که این حس معنوی بخاطر غم غربت و خلا ناشی از اون بود! به هیچ وجه!


بگذریم!

تابستون با امین و بچه های هیت قیطریه رفتیم مشهد!

نمیخوام بگم :جاتون خالی و فضا انجور بود و اونجور بود ...


 شبها تا صبح توی حرم بودم


وقتی  اونجا بودم فقط خواسته هام رو میگفتم


اول با  دعا برای دیگران شروع کردم ، چون خواسته های اونها نسبت به من کمتر بود و میشد سر و تهش رو هم اورد: 

عاقبت بخیری برای همه

شروع خوش زندگی برای فلانی  که تازه زندگیش رو شروع کرده


یه عقل درست و حسابی به فلانی 

یه پول برای اون بنده خدایی که کارش گیره

قبولی کنکور برای بعضیها

بچه دار شدن فلانی

برای  رفع مشکل خانوادگی دختر عمه زن دایی  فلانی

شفای بیماری پسر دایی خاله کوچیکه ........



نوبت به خودم رسید

چنتا مشکل داشتم که طی زندگی روی گرده ام زنگینی میکرد

پس نیاز به فکر نداشت

مثل اینکه بخوام اشیای جلوی روی خودم رو اسم ببرم

کمد،جا لباسی،کیف مدرسه،...


گفتم خدایا!

خدا شاهده که من با یه تیکه نون  سیر میشم و با یه نصف استکان  آب سیراب و کنار خیابون ،با یه تیکه پتو میتونم زندگی کنم!

پس درخواست من از تو ، یه درخواست نون و آب دار نیست!

اگر هم دادی میگم کرمت رو شکر!


میدونی چی میخوام؟


سعی کردم لباس تمیزی باشم برای اهلش! یه لباس پاک هم .....


من توی زندگیم برای چیز بدرد بخوری گریه نکردم!! دو قطره اشک بده!


من تا بحال توی عمرم با کسی درد دل نکردم! البته دروغ نگم چند بار شده !ولی بلا نسبت شما مثل سگ پشیمون شدم!! شما یه لطفی کن! یه عشقی بده که باهات درد دل کنم!وقتش رو که داری!

بخدا خیلی دلم پره! 

همه بهم میگن:علی رضا! تو چقدر آرومی!!

ولی نمیدونن که داغونم! 



من همیشه برای شناخت حق دست و پا میزنم! 

یه دل روشن میخوام و یه  چشم  بصیر!  نمیخوام حتی برای لحظه ای در جبهه ناحق باشم!

همونطور که ریختن یه قطره اب بر آتش، زنبوری رو ابراهیمی کرد ،ریختن قطره ای آب در اسیاب ناحق میتونه نانی رو حرام کنه و ملتی رو حرامزاده!!!



خدایا! همیشه ارادت خاصی به مرگ داشتم و به حضرت عزرائیل!

یه مرگ خوب!

سر بر دامان یار ، لبخندی و نگاهی و رضایتی....


یا علی



اگه دقت کرده باشید مدتیه که زیادی کم کار شدم!


راستش رو بخواید دلیل داره! نمیخواستم  قبل از حتمی شدنش عنوان کنم.


یکی اینکه همونطور که میدونید  من هم دانشجو هستم کار های دانشگاه هم وقت گیر هستن!


*قابل توجه دوستانی که میخواستن از وضعیت تحصیلی من بدونن: 

بنده دانشجوی دکترا مهندسی سازه های دریایی  در دانشگاه نیوکاسل هستم


دوم - مدتی هست که عضو انجمن توحیدی هستم و در تلاش هستیم که  مدرسه ای رو برای فارسی زبانان تاسیس کنیم که خوشبختانه در جلسه ای با حضور دکتر حلمی (رایزن فرهنگی سفارت) به تصویب رسید.

سوم-قراره بطور افتخاری  بعنوان مدرس در این مدرسه مشغول بشم! انشا..ا


چهارم-در حال راه اندازی یه کتابخونه هستیم که مسولیت راه اندازی این کتابخونه به من سپرده شده!


موارد بالا نیاز به زمینه سازی و هماهنگی داشت که بهرحال وقت گیر بود

انشا..ا که ما رو دعا میکنید

اگه نظری هم دارید که میتونه به ما در جهت بهتر شدن عنلکرد انجمن کمک کنه ،با مال میل استقبال میشه






نظرات 26 + ارسال نظر
بنت الهدی سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست

انشاءالله خدا بهتون بصیرت بده که همیشه
در جبهه ی حق باشین.

از خدا کم نخواین خدا بزرگه
و هرچه دوست دارین و میخواین رو ازش بخواین..

امیدوارم درون و بیرونتون همیشه آروم باشه..
انشاءالله خدا بهترین مونس و همدمتون شه..
که خدا برای بندگانش کافی است.

نمیگم به مرگ فکر نکنین
ولی جوری زندگی کنین که فکر کنین
سالها در این دنیا میخواین زندگی کنین
و از یه طرف هم مرگ رو دائم در نظر داشته باشین.

چه خوب که دارین این همه فعالیت خیر انجام میدین..
خدا رو همیشه و در همه حال شاکر باشین.

سلامت و موفق باشین در پناه حق.

سلام!
بقول حضرت علی:
چنان برای این دنیا تلاش کم که گویی هیچ وقت نمیمیری، چنان برای اخرتت تلاش کن که گویی فردا خواهی مرد!

ممنون

یا علی

امین سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 08:48 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام و درود فراوان بر رئیس بزرگوار!
هر خواستی برای خودت دعا کنی منم بذار تنگ خودت چون من هم دقیقاْ همین چیزها رو از خدا می‌خوام.البته من اوضاعم کمی بهتر از تو هست! چند تا دوست بسیار بسیار خوب و مهربون دارم.
شما تشریف بیارید ایران دوباره با هم می‌ریم.انشاالله به زودی این سی‌دی مشهد هم آماده میشه و برات می‌فرستیم.

سلام حاج امین!
عیدی ما کو؟!؟! :دی

جدی؟! پس اسه گداییتو بردار و بیا کنار خودم بشین!! :دی

نعمتیه این دوست خوباا!!!

اقا! اینقدر بی قرارم برای زیارت که نگو!

یا علی

س-ف سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام اقای وطن دوست...
خیلی حس قشنگی داشتم وقتی داشتم این پست تون و می خوندم...
خیلی خوبید.(با پارامترهایی که من از خوبی دارم.)

خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم.
خوشحالم که انقدر کار خوب و مفید انجام دادید.
دعام کنید٬خیلی
یا علی

سلام!
خدارو شکر!
ممنونم!شرمنده میکنید!
همواره دعا گوی شما هستم!

زنده دل باشید
یا علی

مهرگان سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام جناب مهندس اعظم (طبق قانونی که مجلس تصویب کرده القاب و عناوین رو درست میگم دیگه نه؟)

خوب هستین؟
هر وقت یادتان بود و باران گرفت
دعایی به حال این بیابان کنید... که هیچ وقت حیف نون بودنش(درگذشته) رو فراموش نکنه !!!

خسته نباشی از کار و فعالیت
به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را

یا حق

سلاام!
ممنون!
شما چطوری؟
عید مبارک!
ما این در خواست رو از شما داشتم!
بر روی چشم! اگخ قابل باشم!

یا علی

مهدی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام!
کجایی مهدی؟!؟!

زنگ میزنی و در میری؟! :دی

حداقل یه فوتی میکردی! :دی

قربانت
یا علی

سیدامیرحسام چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://gharogati.blogsky.com/

سلام
حال شما جناب دکتر؟

من تا حالا فکر می کردم شما هم سن ما هستید اما الان فهمیدم شما بزرگتر و بزرگوارترید.
و من هم به هیچ وجه بزرگتر از خودم رو با اسم کوچیک صدا نمی زنم! اما اگه اجازه می دید شما رو با اسم کوچیک صدا کنم!
علیرضا جان من پستتون رو توی گوشیم سیو کردم و دیشب تو رخت خواب خوندم. یه مقداری به فکر فرو رفتم!
هم در مورد خودم و هم شما!
بهت غبطه خوردم!!
می دونی چرا؟
آخه گاهی وقتا خدا تو زندگی بعضی آدما یه مواردی رو ایجاد می کنه یا یه دست اندازی تو مسیرشون قرار می ده یا قشنگتر بگم گاهی گوششون رو یه پیچی میده! تا یه مقدار به خودشون بیان و دوباره به فطرت پاکشون رجوع کنن!
این گوش پیچوندن مخصوص یه عده خاصی هست و شامل هرکسی نمی شه!
مخصوص اونایی که خدا دوسشون داره و دوریشون رو نمی تونه تحمل کنه!!!
مثل یه معلمی که اون شاگردی که بیشتر می خوادش و موفقیتش براش مهمه-بیشتر بهش گیر می ده و بیشتر ازش درس می پرسه!

اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی

یه خسته نباشید می گم به خاطر فعالیت های ارزشمندی که مشغول به انجامش هستید.
و دعا می کنم که هر چه زودتر به حرم سلطان علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) مشرف بشید.

ما رو توی خلوتای قشنگت فراموش نکنی.

صبح نزدیک است و ...

سلام!
دکتر نه! علیرضا!

ای بابا!
داداشم!
اگه اوضاع و حال و روز ما رو ببینی دیگه غبطه نمیخوری!

اقا !!‌ ما دیگه داریم طلبه امتحاناش میشیم! اگه روز امتحان نکنه حتما یه جای کار برام لنگه!
قربونت

ممنون از دعای خیرت
یا علی

امین پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 10:32 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

ســـــــــلام علـــــــــــیکم!
به روزم

هدی پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت آقای وطن دوست

منم از قول حضرت علی (ع) این چیزا رو یاد گرفتم.

دعامون کنین...زیااااااد.

سلام!

اگه قابل باشیم و صدامون به جایی رسید،چشم!
التماس دعا!
یا علی

رستگار جمعه 20 آذر 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام جناب دکتر

همیشه این اتفاقاتی که یکدفعه تو زندگی بعضی آدما رخ می ده و باعث یه تغییر بزرگ میشه٬ یه تغییر رو به تکامل برام جالب بوده!
خوش به حالتون که این سعادتو داشتید که اینطوری مورد توجه قرار بگیرید!

شما کارتون خیلی درسته ها!
بدون تعارف بهتون غبطه خوردم که افتخار شرکت تو این کارای خیرو دارین و اینقدر برای خلق الله مفید هستین
ما رو هم دعا کنید...

سلام!


محض رضای خدا ما رو به این القاب(دکتر و مهندس) عادت ندید!

گذشته من شده اینه عبرت! البته برای خودم!
این تغییر برام خیلی جالبه! امیدوارم این تغییرات مثل جذر و مد دریا نباشه!
میدونید چیه ؟! ما ها مورد توجه هستیم! ولی خودمون توجه نمیکنیم!

دریای خدا بزرگه و برای همه! هر کسی به اندازه ظرفش میتونه اب برداره!

انشا...ا خدا کمک کنه که ظرف بزرگتری انتخاب کنیم!

جدا افتخاره!! جدا!!
انشا..ا خدا این فرصت ها رو نگیره از ما!

التماس دعا داریم
یا علی

مهدی یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 03:43 ق.ظ

سلام خوبی وطن دوست جان
تقصیر خودته با این مطلب نوشتنت!بابا ذوق زده شدم بروز کردی وبلاگتو بعد کلی!با این مطلب نوشتنت!یادته بهت گفته بودم تمرین کنی مطالبتو خوب می نویسی؟
حالا شد حکایت این مطلبت!
مطلبت برد منو به سمت روزهای سختی که..................
اومدم نظر بدم دیدم کلی حرفه!می خوای همشو یه جا توی قسمت مطالب بنویسی؟
گفتم خوب میل میکنم واست تا بفهمی تنها نیستی تابفهمی این دست وپا زدن چه روزهای زجر آوری رو داشته و تا بدونی و...............یه وقت فکر نکنی تنهایی دل خیلیها باهاته!
اومدم میل بزنم دستم لرزید بغض گلمو گرفت کلمه جمله پاراگراف و اصلا منطق اینجا گره از کار آدم باز نمیکنه!
گفتم بزار سر فرصت!اینجوری نظر درست هم میدی وقت این بنده خدا رو هم نمیگیری!
سر فرصت تو اینجور مسائل واسه من یکی که همش فرصت داشتن مثل نداشتن بود!فرصت هایی که سوخت و رفت و من موندم و..............
کلی بهت تبریک میگم وطن دوست جان!این شاگرد داری کلی حال و هوای آدمو عوض میکنه!اما ...................
مثل همیشه واست دعا میکنیم و بهت افتخار!

سلام!
باباااا! اگه میدونستم که بروز کردن وبلاگ اینقدر خطرناکه ، یه قرص گلیسرین هم کنارش مینوشتم! :دی
یعنی قبلا بد بود دیگه؟!:دی

معلومه تو هم دلت پره ها!!!!

ایمیلت رو هم که ندیدیم!
بابا! قشنگیش یه حسیه که اون موقع داری ! با هر حسی که فایده نداره!
مثلا با حس بعد از خوردن ابگوشت میای مینویسی که یه نظر ابگوشتی میشه!!:دی

پس بنویس! بنویس هموطن! از وطن بنویس! اگه دوست داشتی هم از وطن دوست بنویس! :دی

اره! تعریف تدریس توی مدرسه رو شنیدم ! توی این اما و نقطه های بعدش .....
قربونت مهدی جان
یا علی

س.ح یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام...
خوبین؟اقای وطن دوست
تا باشه از این کم کاریااا
عجب فعالیت های هیجان انگیزی دارین..
به به پس شدین دست خدا روی زمین

ببخشین یه سوال کار این انجمن توحیدی چیه؟

سلام!
ممنونم! شما چطورید؟!

راستش انی انجمن در واقع انجمن اسلامیه که قبلا بجز برگزاری مراسم و اعیاد و دعای کمیل کاری نمیکرده!
الان داریم راش میندازیم انشا...ا!
یه کار های دیگه ای هم در برنامه داریم که فعلا نمیگم!:)

یا علی

هیفا یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام!
این پستتون به شکل عجیبی متاثرم کرد... این دعا رو قبلا هم ازتون شنیدم: "یه دل روشن میخوام و یه چشم بصیر!" خیلی خواسته ی خوبیه...انشالله که بهش می رسین!یعنی حتما بهش می رسین چون خدا سعی و تلاش بنده هاش رو بی نتیجه نمیگذاره !
چه کارهای خوبی دارین می کنین...خوب ، مفید و هیجان انگیز!!! امیدوارم موفق باشید البته همه ی این کارها هم عذر موجهی برای کم کار شدن و به روز نکردن وبلاگ نیست!
راستی!
شما دکتر بودین و رو نکردین؟!
اگه می دونستیم به طور ویژه احترام می گذاشتیم!

سلام!
حضور ذهن خوبی دارید! خوب هم میخونید!

راستش بزرگترین دغدغه زندگی منه!
زندگی من پر از تردید بوده!
انشا...ا من هم امیدوارم

اولا من هنوز دکتر نشدم!
من احترام غیر ویژه رو بیشتر ترجیح میدم!! :)

یا علی

سایچی دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://sayeye-abr.blogfa.com

اولا سلام
ثانیا خوشالم نمردم و این وب واموندتون باز شد!
ثالثا بازم خوشالم عکساتونو دیدم!
رابعا پستتونو نخوندم!

خامسا خوش بگذره!

س دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

ساعت ۳و ۲۲ دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران.
پستتونو خوندم که ائلا دلتون نشکنه!
ثانیا جاهل از این دنیا نرم!!!!!!!!!

جالب نوشتین...ایشالا خدا تو کاراتون کمکمتون کنه اقای خیر مدرسه ساز.منم به عنوان مدرس میام ایشالا.اگه نیو کاسل بطلبه !!

----------------------------------------------------
قصد جسارت نداشتم من باب صمیمیت(!)بود...
:)
موفق باشین

سلام!
راستش ما دلمون گنده ست! با این چیزا نمیشکنه! این که سر زدید خوشحالم کرد

ممنون
ممنونم
شما تشریف بیار ! اصلا مدیریت اینجا با شما! اینجا همه از دستش فرار میکنن! تنها پست مدیریتیه که طرفداری نداره!
میبینید! در غرب کسی به سمت فکر نمیکنه!
-------------------------------------------

متوجه هستم! ممنونم
یا علی

س دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

یه نظرکی هم واسه ما بذارید

چششششم!

یا علی

هدی سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقای وطن دوست

به به با حضورتون کلبه ی ما رو منور کردین :)

نوای وبلاگتون چه قدر معنویت داره ..
عکس بالای وبلاگتون خیلی قشنگه..

شما هم دعا یادتون نره بخصوص در این ایام.
ممنون
یا علی.

سلام!
راستش رو بخواید با شرمندگی اومدم!:)

عکس رو فقط نوشته هاش رو من اضافه کردم!

حتما! حتما! دوستان فراموش نمیشوند!
یا علی

مامان عیسی سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://mardebozorgeman.blogsky.com/

سلام
من عاشقه تغییرهای اینجوریم
انگاری اینجوری ادم بیشتر احساس میکنه راهش درسته !!!!!!!!!!
و این انتخاب شدنه خیلی روند جالبی برام
همیشه دلم میخواست خدا انتخابم کنه کاش اینطور میشد
بهتون تبریک میگم بابت اینکه توفیق انجام کارهای ارزشمند را دارید
توفیقتون روز افزون و حق یارتون

سلام!
راستش رو بخواید ، انتخابی که کردم تنها انتخابیه که توی عمرم هیچ شکی توش ندارم! اینگار خدا این حاجتم رو داره براورده میکنه!
چقدر یقین خوبه!
من فکر میکنم همه ما انتخاب شده هستیم! از همون زمانی که نطفمون بسته شد! شاید هم از قبلش!
ممنونم که سر زدید

اقا عیسی رو ببوسید
یا علی

س.ح سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام ۲باره
چه نوای قشنگی گذاشتین تو وبتون

ممنون

سلااام بر شما!
قابل شما رو نداشت!
بله!خیلی بدلم نشست! توی وبلاگ خانم هیفا شنیدمش!

یا علی

سایچی سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

دوستان این مداحی رو خیلی پسندیدن.چطور میشه ام پی تری اش کرد؟ من باب هذا با اومدن دو نشان میزنم.
ما این طوریم دیگه !افاضاتمون به همه میرسه!!

سلام!

راستش من در زمینه شناسایی مداحان تخصصی ندارم بهتره اسم این مداخ رو از خانم هیفا بپرسید و با پر کردن فرم و اصل شناسنامه به وبسایت www.yasinmedia.com مراجعه کنید .انشا...ا به فضل الهی پیداش میکنید! :)
اگه اطلاعاتی در زمینه خوانندگان بند تنبانی خواستید ، ما در خدمتیم! :)

شما که کارتون درسته که دو نشان میزنید! اصلا شما رابینهود!!! :))

یا علی

فاطمه چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 04:07 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام

در واقع با دعای یه دل روشن و یه چشم بصیر بهترین دعا رو در حق خودتون کردید ... ان شا الله تمام فعالیت هاتون هم به سرانجام برسه و همیشه سرتون شلوغ باشه و به طور افتخاری اینور و اون ور ( چه ایهامی ) فعالیت داشته باشید ...
عکس های پست قبلی تون هم برای من باز نشد و بنده فقط توضیحاتتون رو مطالعه کردم.

موفق باشید .
روزگارت باد شیرین !شاد باش .

سیدامیرحسام چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://gharogati.blogsky.com/

سلام
علیرضا!
امیدوارم هر جای نیوکاسل که هستید یه وقت نیوکاسل نگیرید!(در مورد این بیماری چیزی می دونید!)
{خنده}
----------
گفتیم بیاییم یه صله رحمی انجام بدیم.
راستی نوای خوونتون بد جوری آدم رو یاد خوونه آقا میندازه.
انشاالله رفقا و خودم آرزو به دل نمونیم و خونه آقا رو ببینیم.
تو روزای پیشروی من رو هم فراموش نکن.
راستی اونجا عزاداری و هییت دارید؟

ممنون که بهم سر میزنید اما بی سر و صدا!{خنده}

صبح نزدیک است و ...

سیدامیرحسام پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://gharogati.blogsky.com/

سلام
خوبید؟
عجله دارم باید برم مجلس ختم یکی از مومنین. دوباره می یام.

فقط می خوام یه قول بدی قبل از آمدن روز اول؟!!

صبح نزدیک است و ...

sسلام!
خدا بد نده!
یا علی

هدی جمعه 27 آذر 1388 ساعت 08:44 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام آقای وطن دوست

رسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت بر شما تسلیت..

سلام!
ممنونم!
من هم به شما تسلیت میگم! شما هم مثل همیشه پیشدستی کردید

یا علی

مهرگان جمعه 27 آذر 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوب هستین جناب مهندس؟

فضای وبلاگتون خیلی عالی شده
هر شب مداحی رو که گذاشتین میذارم روی پخش مستقیم حرم امام رضا(ع)

نیم قرنی بیش از حجة الوداع نگذشته است و هستند هنوز ده ها تن از صحابه ای که در غدیر خم دست علی(علیه السلام) را در دست پیامبر خدا دیده اند و سخن او را شنیده که:من کنت مولاه فهذا علی مولاه ...(منبع هیفا)
اما...

سلام!
شکر خدا!
شما چطوری؟
ممنونم! قابل شما رو نداره! :)
دوباری داغ م رو تازه نکردی

....

التماس دعا
یا علی

یه بنده خدا جمعه 27 آذر 1388 ساعت 03:28 ب.ظ http://moqanni.blogfa.com

السلام علیک یا اباعبدالله....
وبلاگ جالبی دارین......التماس دعا

سلام!
خوش اومدی
محتاجیم
یا علی

د سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
تا قبل از «یا علی» و به جز خواستن چیزای خیلی خیلی زمینی، بقیه پستتون خیلی قشنگ بود! قشنگ که طبق معمول نمیفهمم حرفاتونو ولی قلبم بهم میگه حرفای خوبی بود.
شناخت حق!
مرگ خدایی!
عشقی که دنباله اش نجوا و نیایش باشه!
خیلی قشنگن، خیلی!
چند سالی هست که امام رضا موقع سال تحویل قابل میدونن و ما را به حرمشون راه میدن! اما امسال انگار تا اون موقع طاقت نمیارم، و خب تا حالا هم که نشده! شما چی میکشید....10 سال! خیلی زیاده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد