۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

میکده



میدونی میکده کجاست؟


همون جایی که وقتی میای بیرون..


 صلاة ظهر ، عاقلا کلاه سرت میگذارن و


نصف شب ، جاهلا  کلاه از سرت میندازن


بعضی وقتا هم اگه بخت در خونتو بزنه.... یه بادی میاد و سر و کلاهتو با هم میبره!


بریز....



پ.ن:چنتا نکته در مورد پست قبل  و پستهای مشابه  هست که بعد میگم


نظرات 12 + ارسال نظر
فریده دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://bandarlengeh.blogsky.com

چرا اینقدر وبلاگت غمگینه؟؟؟
یه جورایی احساس می کنم هنوز تو همون حس و حال جنگ موندین
بابا دیگه تموم شد چرا بی خیال نمیشین
من نمیگم که...
به خدا من مخلص شهدا و جانباز و رزمنده و ... هستم ولی دیگه بسه...
آخه تا کی؟؟؟

سلام!

خوش اومدید!

چرا غمگین؟
شاید کمی دیر اومدید! جاهای خنده دارش تموم شد...ته دیگش رو هم خوردندو دیگش رو هم شستند!! (شوخی) :)

راستش وقتی که جنگ تموم شد ، هنوز دندون های شیریم نیفتاده بودن!!

پس توی حس و حالش نبودم که الان توی همون حال مونده باشم! :)
من حس و حال هایده و مهستی و اندی و شهرام کاشانی رو ول کردم و اومدم اینجا! از ما گذشت!


چی چی رو تموم شد؟ تازه اولشه! اگه شما خوابت میاد م رو دعوت به خواب نکنید!!ما فعلا کار داریم! :)

شما مخلص شهدا ، جانبازا و رزمندگن هستید! قبول! کارکردش چیه؟ نشونش چیه؟

تا قیامت!
اگه هستید، یا علی!
اگه نیستید، یا علی!

اااا!! وبلاگ شما که ازش غم میباره!! :))

موفق باشید
یا علی

س-ف دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

مست گفت: در سر عقل می باید٬بی کلاهی عار نیست!
؛)

سلام!

اینم نکته ایست!

ولی یه سوال!!
ادم که مسته ، از کجاا عقل بیاره؟
:ِ)

یا علی

هدی دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقای وطن دوست

مشکل ما اینه که نمیشه ما رو جز مجنون ها قرار داد نه جز

عقلا ..خیلی سخته مابین بودن...

ما نه میکده رو درست می شناسیم نه مسجد..

ما نه بت رو درست می شناسیم نه بتکده ..

نه خدا رو نه مسجد..

به خاطر همین از حرفهای شما سر در نیاوردیم :)

یا علی.

سلام!

من هم دست کمی از بقیه ندارم!

آب دریا را اگر نتوان کشید ،
هم بقدر تشنگی باید چشید

ممنون
یا علی

رستگار دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

مردم همگی مست و ملنگند به بازار/ از دین شده بیزار
انصاف و وفا و صفت و شرم و حیا کو؟/ گوش شنوا کو؟

نوشتتون جای تامل زیاد داشت!
ممنون
یا حق

سلام!

حدس میزنم این شعر مال خودتونه ! درسته؟ :)
سبکش مثل شعرهای خودتونه!

خودم که هنوز دارم بهش فکر میکنم ، اگه دوستان رو هم به فکر بندازه بتعث افتخاره!

التماس دعا
یا علی

مامان عیسی سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 08:48 ق.ظ http://mardebozorgeman.blogsky.com/

سلام
میگم شاعر شدی یا یه سری به میکده زدی ؟
مست عشقه مهدی فاطمه (عج) شدی یا کبوترای حرم مستت کردند ؟
یا یه دفعه زدی تو خاکی؟
شایدم من چیزی سر در نیاوردم

سلام!

شاعری که به ما نمیاد!
میکده هم که جای شعراست و ما رو راه نمیدن!

گاهی ژست میگیریم تا شاید یکم قاطی اونا حسابمون کنن!

مست مهدی فاطمه که بشی، اینقدر فلج میشی که جرات حرف زدن پیدا نمیکنی چه برسه به شاعری!!

بحق مادریتون
التماس دعا

یا علی

بابای عیسی D: چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://Sayeye-abr.blogfa.com

خبر به روز رسانی به ما هم بدین بد نیس!!
میکده تا میکده فرق می کنه بستگی داره شیراز بوده ؟تهران بوده؟لندن بوده؟نیوکاسل بوده؟
بلا نسبت جای دیگه ای بوده؟؟
تو دل بوده...؟
معبد بوده؟دیر بوده؟کنیسه بوده؟کلیسا بوده؟مسجد بوده؟حسینیه بوده؟مهدیه بوده؟فاطمیه بوده؟؟

.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟.... بوده ؟

فرق داره اخه!ما میدونیم فرقشو...اما گفتن نگیم!

سلام!
چشم !

این پست برای مصرف همگانی بوده! هر کسی از ظن خود یه برداشتی بکنه دیگه....

اوووو! چفدر نکته داشت و من خبر نداشتم!!:دی


ممنون
التماس دعا
یا علی

رستگار چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام دوباره
آقای وطن دوست شما منو خیلی دست بالا گرفتینا!! :))
این شعر شرف الدین گیلانی ( نسیم شماله)! خیلی جالبه! حتما کاملشو تو وبلاگم می ذارم
ولی این حدس شما منو خیلی امیدوار کرد! :)
با تشکر! :))

سلام!!

چکار کنیم دیگه !خودتون توقع ما رو از خودتون بردید بالا!! :دی

ااا! اصلا نشنیده بودم!! بذارید که یه کیفی ببریم! :)

جدا! امیدوار کردن در تخصص ماست!!:))
ولی من از شعراتون خوشم میاد! نمیگم بدون ایراده! ولی من خوشم میاد!

با سلیقه من جور در میاد! :)

ممنون
یا علی

301040 پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://301040.blogsky.com

من که اصلا نفهمیدم تو چی گفتی!!

این سی دی ها رو چه کنم؟ یه جایی باید آن لاین برات بذارم فکر کنم. تفسیر سنی هم یادم نرفته :)

سلام!

بی خیال حاجی! شاید چند وقت دیگهخودمم نفهمم که چی نوشتم!

دستت درد نکنه!
تنها چاره همینه دیگه!

یا علی

سید امیر حسام پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

سلااااام
خوبی حاجی؟
بابا ما نمی تونیم دوریه رفقا رو تحمل کنیم!
کاریش نمی شه کرد!؟

میگم من که زمان انقلاب به دنیا آمدم و میکده رو ندیدم!(خنده) با این توضیحاتی که تو دادی چیزی هم دستگیرم نشد! سعی کن یه مقدار شهودی تر صحبت کنی که استفاده کنیم!(خنده)

{با تن بسیار بلند}
-- ای داد! این شکلکا رو چرا درست نمی کنی!

صبح ...

سلام سید!
کجایی بابا؟
کجا جیم شدی؟
چرا کرکره رو کشیدی؟
بهت پیشنهاد میکنم چنتا از اهنگهای مرحوم هایده رو گوش کنی!! :))

از لحاظ محتوای می و میکده هیچی کم نداره! :)))

شکلک رو ولش کن! خودتو عشقه!!!:))

یا علی

بهاره پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
آقا کدوم میکده منظورتون اصلی یا تقلبی یا این بازارمشترکا
تو بلاد شما همه نوعشو میشه تجربه کرد
اینجا تعدادش به اندازه یکی دوتا کمتر میشه دید
ولی جالبش اینه که نه منو اصل اصلش راه دادند نه از اون تقلبیاش که تو بلادی که شما هستی زیاده
ولی میکدتون مشخصاتش کم بود حدسشم سخته
فقط این نوعش که همه هستنددنیا تجربه کردم
در مورد نوشته قبلیتون مبارک باشه به سلامتی کی شهید میشید
انشاالله
فقط یادتون نره آقای وطن دوست شهدا مقامشون نزد خدا خیلیه
ما که رو شفاعت شما حساب باز کردیم اساسی
اگر شفاعت بقیه به مانرسیدیادتون نره اولین نفر بایدمنو شفاعت کنی
نزاری منو ته لیست
بقیه تا از خواب بیدار شنداولین نفر زنبیلمو گذاشتم
فقط رفتیم اون دنیا گناهامودیدی زیاد بودندخودتون نزنید به اون راه که منو نمی شناسید!

سلام!

چه عجب!
کم پیدایید؟!

ما با جنس تقلبی کار نمیکنم!!
فقطا اصل! البته اگه گیر بیاد! :دی
بابا! تابلوی میکده رو بالای وبلاگم زدم دیگه!!

شهید؟!
هر وقت مجوزش صادر بشه!!:دی

چشم! ولی قول نمیدم ! اگه به جایی رسیدم چشم!! البته فکر نمیکنم پارتیم اونقدرا کلفت باشه!!

اخه خواب دیدم که توی بهشت ، یه جارو بدستم دادن و پوست تخمه های بقیه رو جمع میکنیم!! :))) شوخی!

اون دنیا؟!
خانم ! کجای کاری!! اینقدر گناهام سنگینه که اگه اشنا ببینم نصفشو میندازم گردن اون! :))

ممنونم
التماس دعا
یا علی

سیدامیرحسام جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

دوباره سلام

علی میگم ما رو قاطیه مرحوما نکن!{خنده}
همین جوریش یه مقدار بوی الرحمنمون بلنده!!

صبح ...

سلام!

من کی قاطی مرحومین کردم؟

منظورم توی بحث می و میکده بود! :دی

خدا نکنه! چرا؟

یا علی

س.ح شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام..
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود از دیروز کهاین مطلب رو خوندم دارم بهش فکر میکنم
راستش اینه که انقد ذهنم درگیر موضوعات تکراری اما مهم بود که دلم میخواست به یه موضوع بیربط فکر کنم ولی به هر چی فکر میکردم به یه چیزی ربط داشت...
خلاصه این که این پست کمک کننده بود..
ولی اخرش امروز به این نتیجه رسیدم که این موضوع هم به یه چیزایی ربط داره مثلا به این بیت شعر

گر صورت بی صورت معشوق ببینید
هم خواجه و هم خانه و هم کعبه شمایید

یا

غرض ز مسجد و میخانه ام وصال شماست
جز این خیال ندارم خدا گواه من است

ممم یادم نیست که از کی بود دقیقا..شاید حافظ..


ممنون که دعا فراموشتون نمیشه
یا علی

سلام!

از دیروز به این مطلب فکر میکنید؟
ماشا...ا !

خوشحالم که کمک کننده بود!
خدا رو شکر!


التماس دعا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد