۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

اقا جون! عیدت مبارک

                                                         بسم الله الرحمن الرحیم


اقا جون !

حالت چطوره؟!


اقا جون!

عیدت مبارک!


اقا جون!

عیدیمو  گرفتم!

تو هم عیدتو گرفتی؟!


کلی کارت تبریک گرفتم!

تو هم تبریکی گرفتی؟


اصلا، کسی تو رو یادش هست؟

لطف تو  در خاطرش هست؟


شب عیده! خیلیها سرگرم کارن!

پول میگیرن و پول میشمارن!


 کوی بنی هاشم رو  تعطیل کردن

 ذکر "یا قائم" رو هم تعطیل کردن!


تا وقتی فتنه ای دیگه علم شه

دعا فرج  رو هم تعطیل کردن

  .

  ..

  ...


ولش کن! حرفا زیاده اقا!

درد  دل تو هم زیاده اقا!


فقط خواستم حالتو بپرسم

حال و احوالتو بپرسم


اقا جون!

حالت چطوره؟!


اقا جون !

عیدت مبارک!



(ع.ر.و)






نظرات 25 + ارسال نظر
هدی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقای وطن دوست
...
بیا که تا تو نیایی بهار نمی آید..
به نظرم بهار واقعی ظهور آن وجود بی مثال است...
بهار بدون ایشان بهار نیست ..به امید ظهور ایشان...
ممنون
التماس دعا

سلام!
به امید ظهورشون!
همچنین
یا علی

داود چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام برادر علیرضا

زبان حال خودم:
نه شرم و حیا نه عار داریم از تو
اما گله بیشمار داریم از تو

ما منتظر تو نیستیم آقا جان
تنها همه انتظار داریم از تو !

انشاالله آقا فراموشکاری ها و بی معرفتی های امثال من حقیر رو به بزرگواری خودشان میبخشند...

علیرضا جان نوروزت پیشاپیش مبارکباد...برادر عزیز!

انشاالله که هر کجا هستی در پناه مولایمان حضرت مهدی(عج)
خوش و خرم و شاد و سربلند باشی دلاور...

سال تحویل منو یادت نره ها...

یا علی

سلام!

این خاندان با شمر و ابن ملجم مدارا کردن! ما که دیگه...

اقا داوود! عید شما هم مبارک باشه!
قربون معرفتتون برم! انشا..ا!

ما که عمرا شما رو فراموش کنیم! :)

یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام خوبی علیرضا!
بی انصافی علیرضا بی انصافی براای این جمله ات
"اصلا، کسی تو رو یادش هست؟

لطف تو در خاطرش هست؟"
داشتم گردگیری می کردیم روی پله پرده ها رو نصب می کردم دیوارها رو تمیز میکردم و همزمان میشنیدم حکومت حضرت مهدی(تمام هستی ام به فدایش)!شد وقت اذان اللهم ................
داشتم شرایط شرکت توی کنگره رو می خوندم به دوستم پیامک دادم ازش تشکر کردم بهش گفتم عکس جدید وبلاگش خیلی زیباست!گفت مگه یاد چی میندازت؟جوابش دادم برخیز و بیا بتا برای دل ما.............
و اگه بنویسم می شه ظهر !خوش به حال تو که راحت تبریک می گی من چی اما تمام این هفته دلم پر شده از این حرف که یک سال گذشت و چی کردیم و چی دیدن؟چه جور می تونم سر و از شرمندگی بالا بگیرمو چه جور سر سفره هفت سین بگم اللهم .................
ای غایب از نظر بخدا می سپارمت

سلااام!

چطوری؟!
خوبی؟
اسمتو ننویسی ، باز هم تابلو که کی نوشته!! :دی

اگه در حق شما بی انصافی کردم ، شرمنده! :دی
به امام زمان بگیم یکی از یاراش پیدا شد! دنبال 312 نفر باقی بگرده! :دی

راحت تبریک میگم؟! کلمه ست دیگه! :)
انشا...ا که عید خوبی داشته باشی!!
من عادت کردم که با پر رویی بگم!
تو هم همینکار رو بکن!تبریک رو بگو :)

با علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

راستی علیرضا سال نو مبارک باشه هر چند هنوز ترسیده ما که اینجا کلی مشغول کاریم و مامان دستور میده!کلی واسه سال جدید آرزوی بهترین ها رو دارم
عید قشنگت مبارککککککککککککککککککککککککککککک
فعلا خدا به همراهت

ای بابا!
ما که اینجا ، تنهایی عید نداریم که!! چه قشنگی؟! :)
ممنووووووون
عید زیبای تو هم مبارک
یا علی

راضیه پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام
شعر زیبایی بود....
ما خیلی هامون سرگرم کاریم
پول میگیریم و پول میشماریم
ولی ذکر یا قائم رو.......
دعای فرج......
حرفا زیاده!!!!
فقط اکتفا میکنم به همین دعا که آقا کاش در این سال جدید لایق دیدارت بشیم!!!! کااااااااااش!!!!
یا حق

سلاام!

قابل شما رو نداشت! :)

امین!امین!

التماس دعا
یا علی

رستگار پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 04:34 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

ای دو سه تا کوچه ز ما دورتر
نغمه تو از همه پرشورتر

کاش که همسایه ما می شدی
مایه آسایه ما می شدی

کاش که این فاصله را کم کنی
محنت این قافله را کم کنی

...

این شعر رو بارها و بارها هممون شنیدیم! ببخشید از تکرار مکررات. از مرورش لذت می برم...

آقا جون
عیدت مبارک...

عید شما هم پیشاپیش مبارک!
لحظه تحویل سال دعا در حق دوستان یادتون نره ها!

یا حق

سلام!

اتفاقا من این شعر رو خیلی دوست دارم! ریختم توی mp3 player ام و زیاد گوش میدم! :)

عید شما هم خیلی مبارک
انشا...ا که سال خوشی داشته باشید
ما کیه عمرا یادمون بره :دی
شما هم فراموش نکنید
یا علی

فاطمی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام!

دلم امروز گواه است کسی می‌آید
حتم دارم خبری هست، گمانم باید...

فال حافظ هم هر بار که می‌گیرم باز
«مژده ای دل که مسیحا نفسی...» می‌آید

ماه در دست به دنبال که این‌گونه زمین
مست، می‌گردد و یک لحظه نمی‌آساید؟!

باید از جاده بپرسم که چرا می‌رقصد
مست موسیقی گامی شده باشد شاید!

... گله کم نیست ولی لب ز سخن خواهم بست
اگر آن چهره به لبخند لبی بگشاید ...

اللهم عجل لولیک الفرج!

عید رو پیشاپیش خدمتتون تبریک می گم!انشاالله که سال جدید احسن الحال نصیبتون بشه!توی این روزهای پایانی سال یکی از بهترین کارهایی که می تونیم بکنیم بخشیدن دیگرانه ... هر بدی که طول این مدت از من دیدید حلال کنید!
التماس دعا!
یا علی مددی!

سلاام!
چه شعر قشنگی بود!
حوشم امد

اللهم عجل لولیک الفرج!

عید شما هم مبارک!سال خوبی رو برای شما و خانواده محترم ارزو میکنم!
ما که حلال کردیم اونهایی که بد کردن!
ما از شما بدی ندیدم!دعاتون هم میکنم :)
شما هم اگر تلخی از ما حس کردید حلال کنید

یا علی

هدی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
پیشاپیش سال نو رو خدمتتون تبریک عرض میکنم..ان شاءالله سال پر خیر و برکتی براتون باشه ....در غربت و تنهایی( موقع تحویل سال ) به خدا نزدیکترید و دعاتون هم انشاءالله زودتر مستجاب میشه .... هرکی غریبه قریبه ...ما رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید...
یا علی.

سلام!

بر شما هم مبارک باشه هدی خانم!
انشا...ا که نزدیک باشیم به خدا!
ما دعاکوی دوستان خوبی چون شما هستیم

التماس دعا
یا علی

بهاره شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام
نوشتتون
غریبانه دل آدم میگیره
اصلا، کسی تو رو یادش هست؟
لطف تو در خاطرش هست؟
خدارو شکر شما یادتون بودوتو این لحظات پایانی یاد آوری یاد آوری کردیدآقای وطن دوست!
پیشاپیش عیدو تبریک می گم
به شماو دوستان
سال خوبی داشته باشید
دعا تحویل سال یادتون نره مارو
شاد باشید

سلاام!

به به! بهاره خانم!
حال شما ؟!

ای بابا! یاد کردن ادابی داره! ما فقط لفاظی کردیم!

عید شما هم مبارک انشا...ا!
حتما!حتما!

التماس دعا
یا علی

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

.
.
.

صبح نزدیک است و ...

سلام!
حاجی! حالا دیگه سه نقطه میذاری؟! :دی

عیدت مبارک سید

یا علی

راضیه شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://WWW.JUDYABOT.BLOGFA.COM

سلااااام....
عیدتان مبارکبادااااااااااا
ان شا الله سالی سرشار از موفقیت داشته باشین!!!!
محتاج دعایتان هستم!
سر خوش آن عیدی که آن بانی نور
از کنار کعبه بنماید ظهور
دلها را مهر هم عهدی زند
از حرم بانگ اناالمهدی زند



در پناه حق پیروز و سربلند!!!

سلااام!

انشا...ل بر شما هم مبارک باداااااا :دی

شما هم دعا بفرمایید!
ما دوستان از یادمون نمیره

ینده باشید
یا علی

فاطمه یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سال ها هجری و شمسی همه بی خورشیدند
...
سیر تقویم جلالی به جمال تو خوش است
فصل ها را همه با فاصله ات سنجیدند
تو بیایی همه ساعتها و ثانیه ها
از همین روز همین لحظه همین دم عیدند .

سلام

ان شا الله سال بسیار خوبی داشته باشید
روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلاام!

ممنونم ازتون

شما هم سال پر خیری رو داشته باشید بلطف خدا!

یا علی

سیدامیرحسام یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://shia-book.blogsky.com/

سلام عیرضا
مبارکه...
ببینم نیامدی سوغاتت رو ببری!

صبح نزدیک است و ...

سلام

اومدم سید!!!! ببینیم چی اوردی! :)

یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

با عرض پوزش...

علیرضا نه ؛عیرضا؛

صبح نزدیک است و ...

؛)

یه آشنا یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام حاجی
نزنیم ها... عذر میخوام، عفو کن!

اول عیدت مبارک، ایشالا ایام به کام باشه

آقا همین که شما به یاد مولاتون بودین نشون می ده که هنوز کسایی هستند که در اوج غفلت دیگران، واسه آقاشون دلتنگ هستن.
حاجی تو رو خدا دعا کن ماهم یه کم به خودمون بیاییم...

راستی، انصافا با اون دوبیتی های حضرت امام خیلی خیلی حال کردم... واقعا زیبا بود! دمتان گرم
یاعلی

سلاام!

اقا کجایی تو؟!!
اصلا نیستی!
انش...ا که یه دلیل قانع کننده برای غیبتت داشته باشی! :))


عیدت مباررررکک!
من برای تو دعا میکنم ! تو هم برای من! شاید فرجی شد! :)

قربونت! من که خیلی دوسش داشتم!انگار برای خودم سروده!

یا علی

راضیه یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام....
من خودم هم دنبال فایل صوتی این متن دعای دکتر هستم
اگه پیدا کردم خبرتون میکنم
پساپس سال نو مبارک!!!!!

سلام!

ممنونم از لطفی که میکنید

سال نو شما هم مبارررک!

یا علی

امین دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام ژنرال!
اندر احوالات جناب مهندس؟
سال نو مبارک، هر چند فکر نکنم اونجا خبری باشه،ولی به هرحال.

بالاخره بعد از دو هفته اومدیم تهران، پسر تهران همیشه اینقدر خلوت باشه دیگه ما چه غمی داریم؟!

در مشهد شهیدان و مشهد الرضا(ع) به یادت بودم.انشاالله تابستون که بیای جبران می‌کنیم برات!

سلام ما رو هم به آقا برسون و بگو جاش خیلی خالیه اینجا...

دعامون کن زیاد
یاحق

پ.ن: احتمالاً پس فردا دوباره میرم مسافرت، شاید دسترسی به اینترنت نداشته باشم.ببخشید دیگه

سلاااام!

چطوری مرد مومن!
چه عجب!!

ملالی نیست جز دوری شما قناری!!! :)

سال نو حضرت عالی هم خوش!!
نه بابا!چه خبری!! عیدی کسالت اور!!

انشا..ا که قبول باشه! حاجی از الان برنامش رو بچین که اومدم! :)

شما از زیارت اقا اومدید!

بروی چشم! دعامون کن!

سفرت خوش و بی خطر!

یا علی

هدی دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام و عرض ادب
ما خوبیم خدا رو شکر ..ان شاءالله شما هم خوب باشید....ببخشید من عادت ندارم در وبلاگ خودم جواب نظر لطف دوستان رو بدم به خاطر همین میام وبلاگشون و مزاحمشون میشم این دلیل بی توجهی به نظرات دوستان خوبم نیست ...اینو اینجا گفتم تا دیگردوستان هم این عذر مرا بپذیرند......ان شاءالله شما هم به لطف خدا خوب باشید واحسن حالی نصیبتان شود ..
یاعلی.

سلام!

شکر خدا !خوبببب!! :)

خواهش میکنم! هر کسی یه عادتی داره دیگه!!
یا علی

راضیه سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام
آپم و منتظر شما

سلام!
خدمت رسیدم :)

یا علی

د چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام


روزها نو نشده ، کهنه تر از دیروز است
گر کند یوسف زهرا(عج) نظری نوروز است
لحظه ها در تپش تاب و تب آمدنش
آسمان چشم براه قدمش هر روز است
ای خدا کاش شود سال نو ام عید فرج

من که هنوز بهاری نشدم...
عیدی...جداً عیدی آقا چی میتونه باشه؟
من که شرمنده ام و چیزی ندارم!
شما و دوستان جای ما کاری کنید، آبروداری....

انشاالله سال آخر باشه!

ولی موقع تحویل جایی که ما بودیم همه اسم آقا را میاوردند و اشک میریختند. من که خبر از دل ها ندارم. خدا عالمه.

ولی جداً اگه همه دسته جمعی بخوایم به آقا عیدی بدیم چیزی برای دادن دادن داریم؟ حرف نه ها! یه عیدی واقعی از طرف جمعی که خیال میکنن منتظرند....

لحظه هاتون سرشار از رحت و برکت!

سلام!

ای بابا! ما خودمون رو سیاهیم!
یکی باید بیاد ما رو یدک بکشه!

انشا...ا!

چیزی به اقا بدیم؟! شوخی میکنید!!؟ عمرا چیز دندونگیری بشه!

ممنونم ازتون!
انشا...ا که سال نیکو و پر نشاطی همراه با رشد داشته باشید! :)

یا علی

هدی جمعه 6 فروردین 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست
کجایین؟!
غیبتتون داره زیاد میشه ها :دی
ان شاءالله سلامت وموفق باشید...
یا علی

سلام!
هستم! زیر سایه حق!

راستش سرم خیلی شلوغه! چند تا کار با همدیگه شروع کردم که باید تموم بشه!
نظرات دوستان رو میخونم

ممنونم
یا علی

رستگار شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

آمدیم نبودید! :)

سلام!

ممنونم که سر زدید! :)

درب خراب بود! زنگ میزدید!! :دی

بزودی بروز میکنم

ممنون که احوال میپرسید
یا علی

مهدی.م یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام سلام و هزاران هزار سلام
خوبی علیرضا اوضاع بر وفق مراد است؟
عید چه خبر؟چه جور بود؟
آقا سید محمد امین رفته مشهد کلی جاتئونو خالی کردن ما هم اینجا گلی جاتون رو خالی میکنیم انشاالله تابستون میاین خدمت باشیم حالا شاید روز شرجی و گرد و خاک باشه!این گرد و خاک رو کسی توی جبه تجربه نکرده!ناب ناب هست!
واستون و واسه همه جونامون کلی دعا کردم هر چی سال گذشته نگران این مملکت و آیندش بودم و امسال امید وارم خدا رو شکر میکنم امسال اگر چه مجازی اما دوستای با صفایی رو بهم لطف کرد و پیش از پیش بهم نشون داد که همه جا رد پای حضور همیشگیش رو باید احساس کنم حتی در دنیای مجازی ها.
سال خوبی رو داشته باشی
با تمام هستیم واستون دعا میکنم
برای موفقیتتون شادیتون و صبر زیادتون
خدا به همراهت

سلاام!
چطوریی؟
خوبی؟

شکر خدا! هوب!
والا عید که خبری نبود!همش کتاب خوندم!

این سید امین که مشهد رو کنترات برداشته! ما رو هم راه نمیده! :دی
انشا...ا که قسمت باشه بیایم!
عمرا! بچه های جبهه همه چی رو تجربه کردن! :دی

دستت درد نکنه که به فکری!! تو الان حکم سفیر ما در مناطق جنگی رو داری!دعا کن برامون!
برای من هم که سال پر خیری بود !هم در دنیای مجازی و هم حقیقی!

سال نو تو هم مبارک! انش...ا که خیرشو ببینی!! :دی
دعا گو هستیم!
دعا کن!
یا علی

elaheh پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

صبح یک جمعه ی دلگیر / دلم گفت بگویم بنویسم/که چرا عشق به انسان نرسیدست/ چرا اب به گلدان نرسیدست/ و هنوزم که هنوز است /غم عشق به پایان نرسیدست/بگو حافظ دل خسته ز شیراز بیاید / بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گم گشته به کنعان نرسیدست و چرا کلبه ی احزان به گلستان نرسیدست / صبح این جمعه ی دلگیر / وجود تو کنار دل هر بیدل اشفته شود حس / تو کجایی گل نرگس؟..........

sale jadid mobarak .
be omide zohoorash..........

ya hagh

سلام!

ممنونم!زیبا بود! :)

سال نو مبارک
انشا..ا
یا علی

س.ح شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام
سلام این نوشته چقد شبیه sms های send نشده ی منه.بعضی موقع ها یه چیزایی براشون مینویسم..تو این جور موقع ها دم دست ترین وسیله برام گوشیم هست.هرچی پیغام پسغام دارم تو یه sms مینویسم و بعد save to draft
اخه شماره که ندارم...
امیدوارم که ظهورشون رو ببینیم به همین زودیا
یا علی

سلام!
سال نو مبارک!
رسیدن بخیر!

تمام sms ها و پیاما به امام یه بو رو میده!

شماره نمیخواد! میخونن!همه رو میخونن!

انشا..ا
من که مطمئنم به همین زودیا

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد