۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

۱...۲...۳...تمام...!

چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت-شیوه جنات تجری تحت الانهار داشت

شاهکارهای وطنی

سلاام!


داشتم یه گشتی میزدم توی این اینترنت که یک سری عکس جالب دیدم ،گفتم بذارمش ون اینجا شاید شما هم خوشتون اومد.(اینجور چیزها در همه جای دنیا هست و منحصر به کشور ما نیست)

ببینیم:


تعداد عکسهایی که گذاشته بودم  بیش از اینی که میبینید بود!

ولی بدلیل غیر اخلاقی بودن پاک شد.






این خوابگاهی که مشاهده میکنید،نمازهونه دانشگاه سابق ما در دوران کارشناسی بود. 

من همیشه جایی میخوابیدم که این اقا با پیرهن زرشکی خوابیده. 

یادش بخیر ! چقدر اینجا میخوابیدم!!!! اوه! بعضی وقتها از اون گوشه باد سرد میزد و بد خواب میشدم! 

چند بار خواستم تذکر بدم ، ولی فارق التحصیل شدیم!
 

 

 

 

قابل توجه دوست عزیز "د"!  

این رو برای جنبه انتقادی گذاشتم! :دی 

 










یا علی

نظرات 7 + ارسال نظر
د سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام
میخوام خیلی رک و راست نقد کنم، لطفاً آماده شید:
به نظرم این پست اگر با هدف نقد نوشته شده جنبه تمسخرش بالاتره، همه ما میدونیم که ایرانمون مشکل داره، گیر داره، خیلی جاها وجود داره که باید روند به کلی تغییر کنه.
انشاالله سعی میکنیم، شب و روز تلاش و فکر و برنامه ریزی میکنیم که این اشکالات را صحیح بشناسیم، برنامه بدیم و حلش کنیم. اما این پسن هیچ کدوم از این اهداف را به نظر نمیاد داشته باشه. شبیه لطیفه هایی میمونه که در مورد شهرهای مختلف نقل میشه و بدون هدف مقدسی فقط باعث تضعیف یا در حالت دیگه خنده بی حاصل میشه.
نمیدونم اسمش را چی بگذارم، مثلاً اینکه کلاس این پست با کلاس نوشته های شما جور در نمیاد.
پ.ن1: همین امروز داشتم فکر میکردم بیخود نیست آمار بازدید از وبلاگم اینقدر کمه؛ خیلی سبک و سیاق حوصله سر ببر و تکراری ای داره. هر چند خودم حرفایی که مینویسم را صد بار توی ذهنم فیلتر میکنم اما آخرش چندان به دردبخور و جالب نیست. گفتم که بدونید من که دارم اشکال میگیرم فقط یه حرفه و در عمل خودمم ناموفق ام.
پ.ن2:ممنون از مطالب همیشه خوبتون. موفق باشید. عذر میخوام.

سلام!

بفرمایید!
ما با اغوش باز استقبال میکنیم! :)

برای انتقاد نگذاشته بودم!
فقط میخواستم کمی بخندیم!

من که مدتیه کلاس وبلاگ رو تغییر دادم! شعی کردم تنوع داشته باشه و به موضوعات مختلف بپردازم!

امار بازدید من هم خیلی بالا نیست! ولی برای من ایده اله! چون اگر بازدید کنندگانم خیلی بود ، این ارتباطی که الان با دوستانم دارم نداشتم.
البته بعضی هم سر میزنند ولی نظر نمیدند!

ممنونم
خواهش میکنم!
یا علی

جوانمرد سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://javan-mard.blogfa.com

سلام دوست عزیز
نوشتی دعام کنید منم رو حساب معرفت حقیقتش میخواستم دعاتون کنم که یک دفعه دیدم موبایلم همرام نیست دیگه شرمنده ان شاءالله دفعه بعد

موفق باشی
یاحق

سلااام!
حال شما چطوره؟!

اگه میذاشتید توی بطری و مینداختید توی اب، میرسیدا!! :دی

ممنون
یا علی

مهدی سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
دستت درد نکنه اقای وطن دوست کبیر
خیلی عکسا چسبید
یاد اقای وطن دوست صغیر افتادم
دو سه شب پیش دیدمش
کلی خندیدیم
جاتون خالی نباشه هیچوقت انشاالله
یا حق

سلااام!

درووود!
اقا مهدی عزیز!
نوش جان قناری!! :دی

سلام ما رو به اخوی میرسوندی!
نوکرم
یا علی

امین چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
حساسیت "د" رو درک می‌کنم،عکس‌العمل مشابهی رو هم چند رو ز پیش از طرف یکی از دوستان داشتم ولی به نظر من اشکالی در این تیپ پست‌ها نیست، اینکه مثل "رقعه‌"هایی نیست که ایرانی‌ها در بقیع می‌اندازند و مایه تمسخر شیعیان در عربستان بشه؛ خودمون هستیم و خودمون...
اصلاً طنز همیشگی درون خودش یک تلخی داره...
به نظرم بهتره به چیزهای مهم‌تری گیر بدیم! :):):)

سلام!

رقعه؟!! مگه چطوره؟!

اقا کسی نیست که ببینه! هممون ایرانی هستیم!:))
به قومیت خاصی که توهین نشده!

به چی گیر بدیم؟! سیاسی شدی باز؟! :))

یا علی

راضیه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام
خیییییییییییییلی جالب بود!
وطن ما عجب شاهکارهایی دارد!
خصوصا اون عکس اولی که نمایانگر دانشجویان خسته و کوفته و مالیده و سابیده در کلاس های درس بود!!!!!!

ممنون
التماس دعا

سلام!!

تازه کجاشو دیدین؟! یه چیرایی بود که سانسور شد! تازه از اون سانسوری تر زیاد دارم! :دی

ولی ممیزی اجازه انتشار نمیده! :))

میتونید من رو در اون فضا در خال یه قیلوله مشتی تصور کنید! :))

محتاجیم
یا علی

هدی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام مجدد
عکسهای خیلی جالبی بود..
عکس دومی از همه جالبتر بود برام و...
یا علی.

سلاام!

:)

عکس دومی که مال روزهای اخیر تهران بوده!! :دی

شاهکاره! باید یه عده رو برای همین کار استخدام کنن!مقرون بصرفهتره! :))

یا علی

سما جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

خیلی قشنگه یه حال خاصی داشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد